jealei Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hei, jeg har en vennine som trenger hjelp med en student pc, dessverre er det en stund siden jeg oppdaterte meg på pc fronten så jeg har ikke så mye peiling lenger, spesielt nå som ting opdaterers så fort hele tiden, men i alle fall, så var hun på utkikk etter en student pc eller mac, pris grensen er på 9000,-kr så hva ville dere anbefalt? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Her har du en til 8.995,- En ganske rask en, med normal størrelse. Og her er en mye billigere en. Begge to er raske PCer EDIT: Jeg ville tatt den billigste, siden de to PCene der er ca like gode da. Men jeg vet ikke om venninna de har noen spessielle krav til PCen? Endret 4. august 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 hun har ikke peil på pc, så hun har vel ikke så store krav bortsett fra den være så passe rask, mobil Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ok. De jeg nevnte er raske. Hvis jeg skulle velge, så hadde det blitt den siste jeg nevnte, fordi den er mye billigere, å i tillegg ca like kjapp som den dyre. Gå for den, du (Altså den her) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå