Hayabuuza Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Call of Duty 4 eller Battlefield : Bad Company? # 1 : Best Singleplayer modus # 2 : Best Multiplayer Modus # 3 : Det morsomste # 4 : Best look Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Call of Duty 4 eller Battlefield : Bad Company? # 1 : Best Singleplayer modus # 2 : Best Multiplayer Modus # 3 : Det morsomste # 4 : Best look 1. står ganske likt 2. også ganske likt men tror Call of dute 4 er litt bedre men battle field har mer variasjon og kjøre tøy.( og på Xbox 360 har du også achivments online) 3. Battle field. *hands down* 4. Klart Battle field bad company Edit: håpe du fikk svaret dit, men det er jo smak sak. Endret 4. august 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 # 1 : Bad Company # 2 : COD4 # 3 : Bad company # 4 : Bad Company men jeg syns COD4 er et bedre spill enn Bad Company. Lenke til kommentar
Psyy Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 1. CoD4 2. BF:BC 3. BF:BC 4. Njaa Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 #1: CoD4 #2: CoD4 #3: BF #4: CoD4 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Call of Duty 4 eller Battlefield : Bad Company? # 1 : Best Singleplayer modus # 2 : Best Multiplayer Modus # 3 : Det morsomste # 4 : Best look 1: BC har en utrolig morsom historie mens CoD4 er lenger, men må si BC! 2: CoD4. Kan spille flere på en skjerm, derfor lurt å spille online også for nå gutta samles har jeg litt trening BC er jo utrolig morsomt online, men litt vanskligere å komme inn i pga alt kaoset, men kaoset er samtidig utrolig moro! Skikkelig krig liksom! 3: Likt egentlig, men historien i BC er morsomts.. Sweetwater ftw ^^ 4: Synes BC ser best ut, men egentlig ganske likt her også. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Call of Duty 4 eller Battlefield : Bad Company? # 1 : Best Singleplayer modus Helt klart Call of Duty 4. En av de bedre enspillerkampanjene man kan oppdrive til dags dato. # 2 : Best Multiplayer Modus Call of Duty 4 kommer også her først. Begge har solide flerspillerdeler, men Call of Duty 4 er noen hestehoder foran. # 3 : Det morsomste Det er mer humor i Battlefield: Bad Company. Det skal det ha. Om den den er vel prepuberta - det skal jeg overlate til hver enkelt. # 4 : Best look Her er det ganske gjevnt, men personlig så liker jeg mye bedre look-en på Call of Duty 4. For meg er denne mer realistisk. Dommen: Call of Duty 4 gir deg en episk enspillerdel, og en bunnsolid flerspillerdel. Høres og ser meget godt ut. Battlefield: Bad Company har en god flerspillerdel og enspillerdelen er til tider meget artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå