Gå til innhold

Bestiller deler snart.... Kommentarer?

Anbefalte innlegg

nypc.gif

Jeg vil gjerne ha litt kommentarer før jeg bestiller. har tenkt og bestille om 3-4 dager. Sliter veldig med å klare og finne noen som har skjermkortet. Burde jeg velge et annet?

Jeg vet heller ikke ossen cpu vifte og kabinett vifter jeg burde kjøpe. Forslag?

Den skal brukes til mye spill og endel grafisk/3d arbeid.

depex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de specsene så meget finne ut, skjermkortet er jo bra, men kanskje velge ett annet pga lang leverings tid?

hvis du har mye penger til kabinett og couvifte anbefaler jeg ett Lian Li kabinett og en Thermalright SLK-800, med ei vifte som tilfredstiller dine krav. Hvis pengene ikke strekker så langt er kabinettene fra Antec meget bra, sjekk innom microplex.no

Lenke til kommentar

skal finne brenneren på en annen butikk, eller kjøper den på tg. har en annen jeg kan bruke så lenge.

Jeg kommer til å velge det kabinettet... må bare finne ut hva som egner seg best av vifter. har spesialt hørt to navn her når det gjelder kabinett vifter. har ikke noe peiling på cpu kjølere heller.

det er spørs om jeg skal få lånt et skjermkort av noen mens jeg venter på radeon da. hvis ikke fx er bra (det har vel sunket mye i pris nå?).

litt av greia er at jeg vil ha den ferdig til tg. men ville jo satt pris på og hatt ny pc fortest mulig

mvh depex

Lenke til kommentar

Tror ikke det er behøvelig med separat lydkort når du kjøper det hovedkortet, den integrerte lyden skal etter alt å dømme være så å si like bra som Audigy 2. Dette har vært diskutert her på forumet før. Muligens også bytte ut ram med Twinmos Winbound, hvis du tenker å klokke litt.

Lenke til kommentar
skal finne brenneren på en annen butikk, eller kjøper den på tg. har en annen jeg kan bruke så lenge.

Jeg kommer til å velge det kabinettet... må bare finne ut hva som egner seg best av vifter. har spesialt hørt to navn her når det gjelder kabinett vifter. har ikke noe peiling på cpu kjølere heller.

det er spørs om jeg skal få lånt et skjermkort av noen mens jeg venter på radeon da. hvis ikke fx er bra (det har vel sunket mye i pris nå?).

litt av greia er at jeg vil ha den ferdig til tg. men ville jo satt pris på og hatt ny pc fortest mulig

mvh depex

jeg leste feil i grunn :p trodde det sto kabinett og ikke kabinettvifter :p

men iaffal, PAPST! EVERYBODY REPEAT! :p

Lenke til kommentar

Har det toweret og jeg synes det er heltgreit

.

Når det gjelder vifter kjøpte jeg en ekstra fra komplett.no inne på siden til "toweret" og den funker helt fint. Den som ikke funker i det heletatt hvar den som fulgte med og stod i døra!!! Hvis marskinen din nekter å starte med det toweret så prøv å koblet ut den ene vifta.... sikkert bare noe feil hos meg men man hvet jo aldri :)

Et spørsmål bare. Hvorfor velge Chiftech Sølv da du kjøper så mange komponenter i svart? Du er klar over at du får det samme toweret i svart også fra Chieftech???

:woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

jeg skal velge et aopen kabinett istedet fordi jeg hater dør :p 600b eller noe slikt. husker ikke. jeg begynner og bli ganske fortvilet med tanke på skjermkort. finner ikke noe sted. blir vel nødt til å kjøpe gf4 da

Lenke til kommentar
Et spørsmål bare. Hvorfor velge Chiftech Sølv da du kjøper så mange komponenter i svart? Du er klar over at du får det samme toweret i svart også fra Chieftech???

Kabinetter er ikke 100% svart, noe som mange kanskje ikke er klar over. Det er mere lysemørkt (hvis det finnes noe som heter det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...