DannyVice Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 http://www.kjendis.no/2008/08/04/542620.html Håper virkelig det ordner seg, en av Hollywoods beste og mest respektere skuespillere gjennom tiden. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Uff, kjipern for Freeman dette. Får håpe dette årner seg for fyren. Ikke akkurat den mest varierte skuespilleren der ute, men gud så herlig det er å ha han på skjermen likevel. God bedring. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En solid skuespiller og dette var veldig trist å høre. Jeg håper så inderlig at dette går bra, men utifra beskrivelsen av ulykken så må vi kanskje innse at noe mer av han på den store skjermen kan bli tvilsomt. Tankene går til hans familie og andre som står han nært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En 11 år gammel sedan roterte flere ganger med en gammel mann i førersete. Det kan neppe ha gått særlig bra. Lykke til og god bedring. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ifølge utenlandsk media skal han ha vært bevisst og spøkt med både redningsmannskap og publikum. En som prøvde å ta bilde av han fikk visst et spøkefullt "no freebies" til svar. Er jo bra han er med godt mot. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Mannen ser vel optimistisk på ting. "Hope is a good thing." Jeg har alltid sett for meg Freeman som Red fra Shawshank. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Huff, håper det går bra med han. Han har jo fortsatt flere filmer han skal være med i. (De jeg håper på er Rendezvous with Rama og muligens nok en Batman film) Vil bli en trist dag den dagen han dør. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Får håpe at karma gjør han frisk fort, med tanke på at han kjørte en 1997 Maxima istedet for en eller annen bil til over millionen. En av verdens beste skuespillere gjennom historien, håper han blir frisk nok til å spille, hvertfall som narrator. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En kjempe skuespiller, og ende viktigere en meget smart man, som folk burde høre på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 The Free Man shall prevail. TDK har lidd nok. Håpar det går bra med Freeman, han har vore ein av mine favorittskodespelarar heile livet. Håpar han endå har mange gode rollar å levere. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Oppdatert på VG. "- Han hviler og har noen brudd. Ingenting livstruende, ikke noe permanent, forteller Bill Lucket." *Lettet* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Oppdatert på VG. "- Han hviler og har noen brudd. Ingenting livstruende, ikke noe permanent, forteller Bill Lucket." *Lettet* Godt å høre. Hvis vi hadde mistet Freeman nå hadde det vært et kraftig slag for skuespillerstanden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 De jeg håper på er Rendezvous with Rama .. Den har jeg stor tro på. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Puh. Flott og sjå at det ser ut til og gå bra. Las akkurat nyheita på hegnar.no. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En av tidenes beste skuespillere, bra alt gikk bra. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vil gjerne se ham i flere filmer Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Morgan Freeman er en skuespiller jeg virkelig liker, men jeg begynner å bli lei av å se ham spille den samme rollen i alle filmer. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Håper han kommer skadefritt fra dette. En av de få skuespillerne jeg ser alle filmene til, og jeg håper det blir mange flere. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Her er linken til VG ihvertfall, for de som vil lese den. Han kommer seg nok opp igjen fra dette. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Supert at det ser ut som ting ordner seg Han er virkerlig en av toppskuespillerne i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå