Gå til innhold

noen vits i å kjøpe kjølebrett

raWrz

Anbefalte innlegg

er det noen vits i å kjøpe kjølebrett til en bærbar data? jeg har en acer aspire 5930g.

og litt en annen ting: hvis jeg kjøper et kjølebrett er det noe lurt og skru opp bakre deksel der cpu gpu minne ligger osv for bedre kjøling? brette som jeg tenker på er av aliminium så kan det skje kortsluttning hvis det rører det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det er vel litt forskjellig, har du store problemer med at pc-en blir for varm eller at du har den liggende i sengen så kanskje det kan hjelpe deg.

Vis det bare var for og kjøpe et så ville jeg ikke gjort det men vis du merker at du trenger kanskje flere usb utganger eller kjøling av dataen ville jeg kjøpt det.

Vis du åpner opp dekslene og tar de bort vil du få støv inn der og det er ikke bra for komponentene vil ikke tro du vil kortslutte det med mindre du gjør noe helt spessielt for det skal jo ikke ligge inntil pc-en sitt bak deksel pleier og være et mellomrom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Da kjøper du et kjølebrett, vis du faktisk blir irriterende varmt der du har hånda så hadde jeg kjøpt med en gang.

Er ingen grunn for at du skal ha varme hender, funker bra på vintern kanskje men.

Bare og finne et som passer med pc-en sin størelse og et design du liker da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

sjekk ut disse

tilbehør kjølebrett

er mange forskjellige så orket ikke linke mot alle beklager for jeg vakke sikker på hva du var ute etter. Disse er billigere enn den du fant derfor jeg hentet de fram.

Lenke til kommentar

har sett de på komplett men synes zalman er best designet for datan svart osv.

men hvet dere om flere "brae" brett som ikke bråker og kjøler bra så si det.

og om å åpne datan for bedre kjøling:

støvet blåser vell bort go tipper det blir ganske "tett" mellom kjøler og datan

og fremdeles zalman sin er finere enn de 3 andre ..

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...