Malmern Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om dama di bruker p-pille eller ikke er noe du burde vite, siden det er dama di, ikke værre enn å spørre. Det er også like mye ditt ansvar som hennes å bruke beskyttelse. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Slå henne på magen? Kva feilar? Om ho faktisk er gravid, det har gått ei veke, og ho ikkje vil ta abort, er det vel ikkje mykje å lure på. Håpe på miscarrage kanskje. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 slår du hu, så steriliserer jeg deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Teiteste tråden ejg har lest siden Amadeus-tråden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Teiteste tråden ejg har lest siden Amadeus-tråden. link til den tråden takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Teiteste tråden ejg har lest siden Amadeus-tråden. link til den tråden takk https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=987425&hl= Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 åja, psycho nummer EN det der Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En kamerat av meg sa at visst je slo henne veldi har i magen noen ganger kom babien til å dø før den ble født, og jeg ville slippe å tenke noe mer på det. Noen som vet om dette faktisk fungerer og har prøvd det selv? Du er faen meg en feig jævel, du, trådstarter. Jeg låg med dama for 1 uke siden i dag, og jeg brukte ikke kondom og hun gikk ikke på p-piller da.Hun har heller ikke tatt en angre pille. Du brukte ikke kondom, og dama di lot deg gjøre det. Er det i det hele tatt noen sin feil annet enn både din og hennes? Du får nok ta konsekvensene her, gutt.Som dere sikkert kan forstå har jeg ikke lyst til å bli far i en alder av 17år og jer ber derfor dere om noen tips hvordan jeg kan kvitte meg med barnet eller eventuelt henne da.Kvitte deg med HENNE? Hvis du ikke har lyst til å bli far i en alder av sytten, BRUK GUMMI. Faen heller, jeg synes egentlig du bare burde sterilisere deg, for mennesker av ditt kailber burde ikke få reprodusere seg. Det der kan være arvelig. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Makan, at det er mulig å tenke slikt.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Trådstarter har fått svar, så vi stopper denne tråden der tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg