Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg låg med dama for 1 uke siden i dag, og jeg brukte ikke kondom og hun gikk ikke på p-piller da. Hun har heller ikke tatt en angre pille. Som dere sikkert kan forstå har jeg ikke lyst til å bli far i en alder av 17år og jer ber derfor dere om noen tips hvordan jeg kan kvitte meg med barnet eller eventuelt henne da. En kamerat av meg sa at visst je slo henne veldi har i magen noen ganger kom babien til å dø før den ble født, og jeg ville slippe å tenke noe mer på det. Noen som vet om dette faktisk fungerer og har prøvd det selv? Takk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En kamerat av meg sa at visst je slo henne veldi har i magen noen ganger kom babien til å dø før den ble født, og jeg ville slippe å tenke noe mer på det. Noen som vet om dette faktisk fungerer og har prøvd det selv? 1: Sannsynligheten for at du påfører jenta alvorlig skade er høyere enn at det fører til spontanabort 2: ER DU BLÅST ELLER?!?! 3: Snakk med hu. OM hun er gravid så bør en eventuell abort det være en avgjørelse man tar i felleskap Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er dette en seriøs post? I tilfelle.. Nei, dere skal ikke så henne i magen!! Er hun uheldig og blir gravid, så kan hun ta abort. Ikke at det alltid er bare-bar for en jente, men det er alternativ hvertfall. Om hun ikke ønsker å beholde det, da. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, dette er en seriøs post. Jeg vet at hun er i mot abort, og mener det er som å drepe et barn, og visst hun vil beholde det har ikke jeg noen autoritet over om hun skal ta abort eller ikke. jeg har blitt slått i magen flere ganger sevl, så jeg tror nok ikke hun vil ta noe større skade av det enn det jeg har jort. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Å gå fra henne i en slik situajon? Gjør du det burde du faen meg brenne i helvete. Du får ta henne med til en lege eller noe og diskutere abort. Bare ikke la henne ha problemet alene, det er begge sin feil. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Å gå fra henne i en slik situajon? Gjør du det burde du faen meg brenne i helvete. Du får ta henne med til en lege eller noe og diskutere abort. Bare ikke la henne ha problemet alene, det er begge sin feil. Det er vel en mye lettere måte å gjøre slikt på da... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har du ubeskytta sex får du vær så god ta konsekvensen, hvertfall om du VET dama di er imot abort. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har du ubeskytta sex får du vær så god ta konsekvensen, hvertfall om du VET dama di er imot abort. Så trodde nå jeg at hun gikk på pillen eller kom til å bruke en angrepille siden hun lot meg gjøre det uten kondom da kanskje?... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er sånn du burde vite på forhånd da kanskje..? Er ikke så vanskelig spørsmål å stille. Litt kjedelig å TRO at jaja, hun går sikkert på noe, så jeg kjører på. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kanskje først finne ut om hun faktisk er gravid før vi får panikk her. Selv om man har sex uten prevensjon betyr det ikke at henne er gravid. Slå henne i magen vil garantert ikke virke.. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Slår du henne i magen kan hun anmelde deg og du sitter på en veldig streng fengselsstraff i en alder av 17. Ikke greit det heller. Er jenta di mot abort er hun også mot slag i magen for å drepe barnet. Du er rett og slett ufyselig. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Slå dama i magen i et forsøk på spontanabort? Hvilken kultur er du fra mann? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, dette er en seriøs post.Jeg vet at hun er i mot abort, og mener det er som å drepe et barn, og visst hun vil beholde det har ikke jeg noen autoritet over om hun skal ta abort eller ikke. jeg har blitt slått i magen flere ganger sevl, så jeg tror nok ikke hun vil ta noe større skade av det enn det jeg har jort. Synd for deg at du ikke er klar men er du med på leken og ikke er smart nok til å bruke regnfrakk så får du være villig til å ta konsekvensene. Begynne å snakke om å slå hu i magen og slike ting er ikke bare idioti. Det er vold og ulovlig. Hvorfor ikke ta skrittet helt ut og binde hu fast og stikke strikkepinner opp i musa hennes. Eller putte masse arsenikk i maten hennes. De metodene er brukt i flere århundrer så da må de jo være trygge? Og om du lurte så er jeg ironisk! Bruk huet litt! Skal du påføre hu noe som skal ta livet av ungen så er det klart at det utsetter henne for samma risikoen! Skjønner du ikke det så vet ikke jeg hva mer jeg kan si. Og det argumentet med at du også har blitt slått i magen så da må det være trygt er jo HELT på trynet. La meg (mot bedre vitende) snakke til den siden som ivaretar dine egne interreser: Er du villig til å sitte inne for grov vold og legemsfornærmelse? JA det er kjipt at vi menn ikke har noe å si rent juridisk når det kommer til abort. Jeg kan skjønne den. Men det er HENNES kropp. Og du valgte selv å ligge med hu. Eneste jeg kan si deg er at du bør snakke med henne og gjøre klart ditt syn. Mer kan du ikke gjøre. Og prøver du å fremprovosere spontanabort på noen som helst måte så gjør du deg skyldig i flere lovbrudd og da håper jeg du blir sittende lenge i fengsel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Trådstarter høres jo ut som en organsiert rundbrenner.. Slå henne i magen er jo det værste du kan gjøre, om hun sliter med abort så vil hun hvertfall slite etter at dere har drept embryoet, dessuten vil det føre mer til et missdannet barn... -.- Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Å slå henne i magen for å fremkalle abort er vel omtrent like lurt som å sette fyr på seg selv for å holde varmen. Edit: Dette kvalifiserer vel til inndragning av sengelappen? Endret 4. august 2008 av kjent bruker Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At det går an. Jeg mener ... Jeg har ikke ord. Satan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Så trodde nå jeg at hun gikk på pillen eller kom til å bruke en angrepille siden hun lot meg gjøre det uten kondom da kanskje?...Hvis ikke du vet så SPØR! Det er ikke så vanskelig. Man åpner munnen og beveger tungen samtidig som man presser ut luft og får stemmebåndet til å vibrere. De fleste lærer dette i svært ung alder. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 At det går an. Jeg mener ... Jeg har ikke ord. Satan. 2nd that. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er ikke alle som lærer å bruke det fornuftig da ... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg låg med dama for 1 uke siden i dag... *snip* Fast forhold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg