Refi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Modemet mitt gikk i dag til helvete, så lånte jeg modemet til mormoren min(som bare har 800kb/s). På det gamle modemet mitt så hadde jeg 8000kb/s men det har nå gått til helveta av en rar grunn(og canal digital vil ikke sende nytt modem føre 3 uker ! ) Når jeg trykker på aoc ikonet så starter aoc, så prøver den å laste ned pathcer så kommer det opp: Could not connect to patch server. Can not continue. Jeg la med et bilde så dere kan se. Er det nettet mit som er for tregt? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Opplever det samme akkurat nå, så tviler på det er bare deg. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Opplever det samme akkurat nå, så tviler på det er bare deg. woho, det var bra at det ikke var meg og min mormor`s TREGE nett! håper de fikser det snart da! Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Samme problem her og. Endret 4. august 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Fader å asså, jeg hadde tenkt å game aoc nå men... Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Hva er galt a? jeg vil spille nå! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kommer vel ikke av modemet, linja di skal være 8mbit uansett modem? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Kommer vel ikke av modemet, linja di skal være 8mbit uansett modem? nei, jeg sjekka på speedtest.net , og jeg har bare 800kb/s nå Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 800kb/s er jævlig bra om du virkelig mener det, ingenting å syte over, men tror du misforstår med mbps og kbs Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) 800kb/s er jævlig bra om du virkelig mener det, ingenting å syte over, men tror du misforstår med mbps og kbs Jeg har nå: 815kbps. og jeg syntes det er treigt, hvertfall i forhold til 8000kbps/8mbps Edit: Hva er det jeg misforstår? Endret 4. august 2008 av manidress Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Har ikke funcom sakt noe om dette ennå? Det virker ikke hos meg ennå Håper vi får en ekstra dag som vi fikk før når serveren var nede lenge... Endret 4. august 2008 av manidress Lenke til kommentar
ovelar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) I mitt tilfelle så ser det ut som dette er en routing feil hos Canal Digital eller Telenor - som tydeligvis tar seg av routing videre ut av Canal Digital sitt nett. Tracing route to aoc-eu-control.live.ageofconan.com [78.129.174.130] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 5 ms 5 ms 5 ms 10.201.0.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 195.134.45.209 4 6 ms 5 ms 5 ms 62.92.249.233 5 40 ms 5 ms 5 ms ti0022d320-ge1-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.82.21] 6 * * * Request timed out. 7 40 ms 39 ms 39 ms ti0002c310-ae3-0.ti.telenor.net [146.172.100.14] 8 * * * Request timed out. 9 39 ms 39 ms 39 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * og så videre .. Det som er artig er at en kompis som har linje levert av Telenor, kommer seg på: 1 51 ms 98 ms 100 ms speedtouch.lan [10.0.0.138] 2 10 ms 9 ms 9 ms ti0071a340.ti.telenor.net [146.172.64.xx] 3 10 ms 10 ms 9 ms ti0007d320-ge0-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.85.141] 4 52 ms 43 ms 43 ms ti0002c310-so3-3-0.ti.telenor.net [146.172.98.141] 5 * * * Request timed out. 6 42 ms 48 ms 43 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 7 48 ms 60 ms 58 ms ge0-1.linx.lon.rapidswitch.com [195.66.224.207] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 43 ms 43 ms 43 ms rs01.funcom.com [78.129.174.130] Utdrag fra CanalDigital sine hjemmesider: Feil i områdetVi har dessverre en feil på våre tjenester i ditt område, men jobber med å utbedre problemet. Tjenesten vil være i ordinær drift igjen innen 05/08 kl. 00:30, men vi tar forbehold om endring av dette. Feil i området Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 16:10. Hvilken nettleverandør har dere andre som opplever feilen? Endret 4. august 2008 av ovelar Lenke til kommentar
Olis68 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I mitt tilfelle så ser det ut som dette er en routing feil hos Canal Digital eller Telenor - som tydeligvis tar seg av routing videre ut av Canal Digital sitt nett. Tracing route to aoc-eu-control.live.ageofconan.com [78.129.174.130] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 5 ms 5 ms 5 ms 10.201.0.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 195.134.45.209 4 6 ms 5 ms 5 ms 62.92.249.233 5 40 ms 5 ms 5 ms ti0022d320-ge1-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.82.21] 6 * * * Request timed out. 7 40 ms 39 ms 39 ms ti0002c310-ae3-0.ti.telenor.net [146.172.100.14] 8 * * * Request timed out. 9 39 ms 39 ms 39 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * og så videre .. Det som er artig er at en kompis som har linje levert av Telenor, kommer seg på: 1 51 ms 98 ms 100 ms speedtouch.lan [10.0.0.138] 2 10 ms 9 ms 9 ms ti0071a340.ti.telenor.net [146.172.64.xx] 3 10 ms 10 ms 9 ms ti0007d320-ge0-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.85.141] 4 52 ms 43 ms 43 ms ti0002c310-so3-3-0.ti.telenor.net [146.172.98.141] 5 * * * Request timed out. 6 42 ms 48 ms 43 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 7 48 ms 60 ms 58 ms ge0-1.linx.lon.rapidswitch.com [195.66.224.207] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 43 ms 43 ms 43 ms rs01.funcom.com [78.129.174.130] Utdrag fra CanalDigital sine hjemmesider: Feil i områdetVi har dessverre en feil på våre tjenester i ditt område, men jobber med å utbedre problemet. Tjenesten vil være i ordinær drift igjen innen 05/08 kl. 00:30, men vi tar forbehold om endring av dette. Feil i området Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 16:10. Hvilken nettleverandør har dere andre som opplever feilen? Jeg har telenor og jeg kommer meg ikke innpå AoC pga denne feilen... Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Problemer her og. Bruker Telenor Lenke til kommentar
ovelar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har telenor og jeg kommer meg ikke innpå AoC pga denne feilen... Ser ut som det er problemer med routing ja, kommer ikke inn på noen *.co.uk sider jeg har prøvd, så noen som har snubla i en kabel et sted, eller så driver Telenor med aktiv hjelp for de som forsover seg pga AoC Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I mitt tilfelle så ser det ut som dette er en routing feil hos Canal Digital eller Telenor - som tydeligvis tar seg av routing videre ut av Canal Digital sitt nett. Tracing route to aoc-eu-control.live.ageofconan.com [78.129.174.130] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 5 ms 5 ms 5 ms 10.201.0.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 195.134.45.209 4 6 ms 5 ms 5 ms 62.92.249.233 5 40 ms 5 ms 5 ms ti0022d320-ge1-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.82.21] 6 * * * Request timed out. 7 40 ms 39 ms 39 ms ti0002c310-ae3-0.ti.telenor.net [146.172.100.14] 8 * * * Request timed out. 9 39 ms 39 ms 39 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * og så videre .. Det som er artig er at en kompis som har linje levert av Telenor, kommer seg på: 1 51 ms 98 ms 100 ms speedtouch.lan [10.0.0.138] 2 10 ms 9 ms 9 ms ti0071a340.ti.telenor.net [146.172.64.xx] 3 10 ms 10 ms 9 ms ti0007d320-ge0-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.85.141] 4 52 ms 43 ms 43 ms ti0002c310-so3-3-0.ti.telenor.net [146.172.98.141] 5 * * * Request timed out. 6 42 ms 48 ms 43 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 7 48 ms 60 ms 58 ms ge0-1.linx.lon.rapidswitch.com [195.66.224.207] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 43 ms 43 ms 43 ms rs01.funcom.com [78.129.174.130] Utdrag fra CanalDigital sine hjemmesider: Feil i områdetVi har dessverre en feil på våre tjenester i ditt område, men jobber med å utbedre problemet. Tjenesten vil være i ordinær drift igjen innen 05/08 kl. 00:30, men vi tar forbehold om endring av dette. Feil i området Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 16:10. Hvilken nettleverandør har dere andre som opplever feilen? og i hvilket området er dette? Edit: Er det noe galt med nettet dit og? Eller er det bare aoc som ikke vil starte. Endret 4. august 2008 av manidress Lenke til kommentar
Olis68 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I mitt tilfelle så ser det ut som dette er en routing feil hos Canal Digital eller Telenor - som tydeligvis tar seg av routing videre ut av Canal Digital sitt nett. Tracing route to aoc-eu-control.live.ageofconan.com [78.129.174.130] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 5 ms 5 ms 5 ms 10.201.0.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 195.134.45.209 4 6 ms 5 ms 5 ms 62.92.249.233 5 40 ms 5 ms 5 ms ti0022d320-ge1-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.82.21] 6 * * * Request timed out. 7 40 ms 39 ms 39 ms ti0002c310-ae3-0.ti.telenor.net [146.172.100.14] 8 * * * Request timed out. 9 39 ms 39 ms 39 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * og så videre .. Det som er artig er at en kompis som har linje levert av Telenor, kommer seg på: 1 51 ms 98 ms 100 ms speedtouch.lan [10.0.0.138] 2 10 ms 9 ms 9 ms ti0071a340.ti.telenor.net [146.172.64.xx] 3 10 ms 10 ms 9 ms ti0007d320-ge0-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.85.141] 4 52 ms 43 ms 43 ms ti0002c310-so3-3-0.ti.telenor.net [146.172.98.141] 5 * * * Request timed out. 6 42 ms 48 ms 43 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 7 48 ms 60 ms 58 ms ge0-1.linx.lon.rapidswitch.com [195.66.224.207] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 43 ms 43 ms 43 ms rs01.funcom.com [78.129.174.130] Utdrag fra CanalDigital sine hjemmesider: Feil i områdetVi har dessverre en feil på våre tjenester i ditt område, men jobber med å utbedre problemet. Tjenesten vil være i ordinær drift igjen innen 05/08 kl. 00:30, men vi tar forbehold om endring av dette. Feil i området Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 16:10. Hvilken nettleverandør har dere andre som opplever feilen? og i hvilket området er dette? Edit: Er det noe galt med nettet dit og? Eller er det bare aoc som ikke vil starte. Nettet funker helt fint, men jeg AoC vil ikke starte Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I mitt tilfelle så ser det ut som dette er en routing feil hos Canal Digital eller Telenor - som tydeligvis tar seg av routing videre ut av Canal Digital sitt nett. Tracing route to aoc-eu-control.live.ageofconan.com [78.129.174.130] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 5 ms 5 ms 5 ms 10.201.0.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 195.134.45.209 4 6 ms 5 ms 5 ms 62.92.249.233 5 40 ms 5 ms 5 ms ti0022d320-ge1-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.82.21] 6 * * * Request timed out. 7 40 ms 39 ms 39 ms ti0002c310-ae3-0.ti.telenor.net [146.172.100.14] 8 * * * Request timed out. 9 39 ms 39 ms 39 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * og så videre .. Det som er artig er at en kompis som har linje levert av Telenor, kommer seg på: 1 51 ms 98 ms 100 ms speedtouch.lan [10.0.0.138] 2 10 ms 9 ms 9 ms ti0071a340.ti.telenor.net [146.172.64.xx] 3 10 ms 10 ms 9 ms ti0007d320-ge0-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.85.141] 4 52 ms 43 ms 43 ms ti0002c310-so3-3-0.ti.telenor.net [146.172.98.141] 5 * * * Request timed out. 6 42 ms 48 ms 43 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 7 48 ms 60 ms 58 ms ge0-1.linx.lon.rapidswitch.com [195.66.224.207] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 43 ms 43 ms 43 ms rs01.funcom.com [78.129.174.130] Utdrag fra CanalDigital sine hjemmesider: Feil i områdetVi har dessverre en feil på våre tjenester i ditt område, men jobber med å utbedre problemet. Tjenesten vil være i ordinær drift igjen innen 05/08 kl. 00:30, men vi tar forbehold om endring av dette. Feil i området Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 16:10. Hvilken nettleverandør har dere andre som opplever feilen? og i hvilket området er dette? Edit: Er det noe galt med nettet dit og? Eller er det bare aoc som ikke vil starte. Nettet funker helt fint, men jeg AoC vil ikke starte ok. samme her !!!!! Lenke til kommentar
ovelar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor I mitt tilfelle så ser det ut som dette er en routing feil hos Canal Digital eller Telenor - som tydeligvis tar seg av routing videre ut av Canal Digital sitt nett. Tracing route to aoc-eu-control.live.ageofconan.com [78.129.174.130] over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 5 ms 5 ms 5 ms 10.201.0.1 3 5 ms 5 ms 5 ms 195.134.45.209 4 6 ms 5 ms 5 ms 62.92.249.233 5 40 ms 5 ms 5 ms ti0022d320-ge1-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.82.21] 6 * * * Request timed out. 7 40 ms 39 ms 39 ms ti0002c310-ae3-0.ti.telenor.net [146.172.100.14] 8 * * * Request timed out. 9 39 ms 39 ms 39 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 10 * * * Request timed out. 11 * * * Request timed out. 12 * og så videre .. Det som er artig er at en kompis som har linje levert av Telenor, kommer seg på: 1 51 ms 98 ms 100 ms speedtouch.lan [10.0.0.138] 2 10 ms 9 ms 9 ms ti0071a340.ti.telenor.net [146.172.64.xx] 3 10 ms 10 ms 9 ms ti0007d320-ge0-1-8-10.ti.telenor.net [146.172.85.141] 4 52 ms 43 ms 43 ms ti0002c310-so3-3-0.ti.telenor.net [146.172.98.141] 5 * * * Request timed out. 6 42 ms 48 ms 43 ms ti9002b300-ae0-0.ti.telenor.net [146.172.105.38] 7 48 ms 60 ms 58 ms ge0-1.linx.lon.rapidswitch.com [195.66.224.207] 8 * * * Request timed out. 9 * * * Request timed out. 10 * * * Request timed out. 11 43 ms 43 ms 43 ms rs01.funcom.com [78.129.174.130] Utdrag fra CanalDigital sine hjemmesider: Feil i områdetVi har dessverre en feil på våre tjenester i ditt område, men jobber med å utbedre problemet. Tjenesten vil være i ordinær drift igjen innen 05/08 kl. 00:30, men vi tar forbehold om endring av dette. Feil i området Vi jobber med å forbedre kabelnettet i ditt område og må med beklagelse koble ut deler av dette en periode. Nettet vil være i ordinær drift igjen innen kl. 16:10. Hvilken nettleverandør har dere andre som opplever feilen? og i hvilket området er dette? Edit: Er det noe galt med nettet dit og? Eller er det bare aoc som ikke vil starte. Nettet mitt funker finfint, bortsett fra enkelte nettsider som jeg regner med ligger bak samme punkt et eller annet sted på veien. Noen som vet hvor i verden funcom har plassert serverparken sin? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har hørt rykter her på forumet at det skal ligge i amsterdam, men jeg er ikke 100% sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå