The Stig Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hallo! Er for tiden på let etter effektanlegg til en Opel Vectra-A, '95, 2.0i. I utgangspunktet hadde jeg tenkt på et sett fra Simons, men da dette ikke er å oppdrive på lager, er jeg altså nå på utkikk etter alternativer. Har kikket litt på diverse merker, blant annet Bosal og Mongoose. Problemet med Bosal var at de kun solgte hele sett, altså fra motor - jeg trenger kun fra kat. Mongoose har jeg aldri hørt om, og prisen var også noe stiv. Håper noen kan komme med tips til hvilket merke jeg burde kikke på, og hva jeg må forvente å betale. Setter stor pris på svar Endret 4. august 2008 av the Stig Lenke til kommentar
citronen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ferrita? Hvor lenge har du planer om å ha bilen? Kan du sveise selv? Kjenner du noen som kan? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Kan ikke sveise selv nei. Kjenner forsåvidt noen som kan, men det blir veldig upraktisk siden jeg da må få lånt utstyr. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da kan du glemme at dette blir en billig affære. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hehe, nettopp nettopp ... Fant et komplett sett fra Ferrita, så har ikke gitt opp helt enda. Det kommer dog selvsagt helt ann på om de har det på lager eller ei. Lenke til kommentar
otis Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ferrita er DYRT! Men det er jo fordi at det er rustfritt. Moongoose er vel japansk? Og sikkert helt greit eller meget bra, aner egentlig ikke. Men Svendsen eksos lager jo på bestilling. EDIT: Skrivefeil. Endret 5. august 2008 av otis Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvilke forhandlere har du hørt med om Simons? Mekonomen og Sørensen&balchen(bilextra) pleier og ha noe på lager.. De klarer helt fint og bestille også hvis det ikke har gått ut av produksjon. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Er de jeg har hørt med ja, samt Meca. Samtlige hadde det ikke på lager, og Sørensen & Balchen påsto at Simons heller ikke hadde - ergo måtte det produseres på spesialordre, ergo måtte jeg forvente leveringstid på opptil ett år ... Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Bastuck, hadde det på Calibra'en. Hør med ProTrim. protrim.no ? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Ser nå at Ferrita kun har hva de definerer som "standardeksos". Mon tro om det er like kjipt som hva er på bilen originalt - fordi det har jeg jo ingen bruk for. Jeg må ha et anlegg med minst mulig bakpress ... Bastuck virket spennende, de hadde også fullblods sporteksos, men, er veldig spent på prisen derfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå