sondre_staven Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har i dag en noe utdatert stasjonær pc, og skal til høsten starte på studier, vil ha en pc med en viss mulighet til å spille noe spill... har egentlig ikke de store kravene, men vil ha en stillegående og jeg vil heller ikke ha skjerm under 15.4" har sett på en multicom pc, og vil egentlig bare høre om inspill om dette er en brukbar pc eller ikke? Har egentlig budsjett på 8000, men kan strekke meg noen hundrelapper oppover om nødvendig=) Trenger forresten pc rimelig kjapt så hurtige svar vil bli satt veldig pris på! Mvh. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Den her ser vel bra ut? EDIT: Her er et alternativ. EDIT2: Enda et alternativ her. Lykke til! Endret 4. august 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
sondre_staven Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Den her ser vel bra ut? EDIT: Her er et alternativ. EDIT2: Enda et alternativ her. Lykke til! Takk for svarene! de pcene så greie ut de;) men tingen er at jeg har "fått" 8000 kroner å bruke på pc, og om jeg ikke bruker de så får jeg ikke de, så vil gjerne utnytte de pengene! men om du mener disse er bedre enn den jeg plukket fram så bøyer jeg meg i støvet=) Eventuelt noen som vet om multicom bærbaren jeg har plukket fram bråker? Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Den her var rå da Skal lete litt mere.. EDIT: Fant ikke noe bedre til 8000kr jeg, men den siste jeg linka til er veldig kraftig. Jeg ville ha gått for den hvis jeg skulle ha valgt PC til 8000kr. EDIT2: Jeg glemte å se på Multicom-PCen du linka til. Jeg vet ikke hvor mye den bråker, desverre.. Endret 4. august 2008 av Hammarhaus Lenke til kommentar
sondre_staven Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Den her var rå da Skal lete litt mere.. EDIT: Fant ikke noe bedre til 8000kr jeg, men den siste jeg linka til er veldig kraftig. Jeg ville ha gått for den hvis jeg skulle ha valgt PC til 8000kr. EDIT2: Jeg glemte å se på Multicom-PCen du linka til. Jeg vet ikke hvor mye den bråker, desverre.. ookok, den virket rå den du linket til, tror faktisk jeg kjøper en slik! takk for hjelpen=D Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bare hyggelig! Gratulerer med ny PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå