Mikal Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Finnes det en Nero version som "ser" 800mb plater? Eller finnes det et annet brenneprogram som ser det? Lenke til kommentar
egel Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Siste verson av NERO brenner 800mb plater. Se på forum "lagringsmedia" for oppsett av brennerprogram Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hadde ikke hardware en ganske fin guide om dette for litt siden. Men i instillinger så kan man stille på maks minutter og slikt. Mine 90 minutters plater fungerer flotters i alle fall. Men, ikke prøv deg på å brenne 90 minutter med musikk, fungerer sjelden i cd-spillere... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Fulgte bruksanvisningen hos hw.no. Etter det jeg kan skjønne er dette også litt brenneravhengig. Selv måtte jeg bytte firmware i brenneren min før det funker. Mmore har også en egen bruksanvisning på engelsk. Jeg har prøvd 90 min/800 MB plater i DVD- spillerne her i huset ( tre forskjellige) og det er ikke noen suksess. De funker fint i CD- ROM. Har ikke prøvd musikkCD, men har brent ut filmer på de. Fikk mange fine tips på denne tråden: "Problemer med MMore 90min/800Mb CD og Sony brenner", lagringsmedier. Der finner du nettadresser, for eksempel. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har selv brukt MMore 900mb plater. Bruker Plextor 24x og Nero. Funker fint i Harman Kardon DVD1 (cd-rw only) og Mustek 560 iaf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå