Gå til innhold

Bruker Play.com fremdeles trege norske partnere?

Isbilen

Anbefalte innlegg

Bestilte Batman Begins på Blu-Ray for 11 dager siden. Play sendte den ganske kjapt, men den er fremdeles ikke kommet. Nå er egentlig ikke denne ventetiden helt katastrofal, hadde det vært fra amazon.com hadde jeg ikke trukket på skuldrene engang, men det var da så mye, mye kjappere en gang i tiden, og fra Play mistenker jeg tidligere at noe er galt. Halve moroa var jo at filmene lå i postkassa omtrent dagen etter. Problemet for en stund siden var de ubrukelige brunsneglene i Nordic Express, men jeg trodde det samarbeidet tok slutt. Tenkte å sende en mail, men det ville jo vært dumt å kritisere dem for en partner de kanskje ikke bruker.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du finner en mail du kan klage til, så skal jeg lovprise deg.

Skulle gjerne sendt dem en mail selv om ting de burde ha fikset opp i!!

OT: Det var en periode for 6-12mnd hvor det tok nokså lang tid, men er tilbake til "normalen", for min del er det 6-7dager, men hender det tar lengre tid også, noe som selvfølgelig er veldig idiotisk.

Problemet med Play er at hvis en ting du har bestilt er satt til 'order taken' kan det ofte ta laaang tid før det i det hele tatt skjer noe med denne, eller at de ikke dispatcher varer kjapt nok, dvs at varer som er 'in stock ikke blir sendt i løpet av 24timer som de reklamerer med. Hvis det er et hot produkt blir det out of stock, eller varen kommer aldri på lager lenger (TMNT på HD DVD i mitt tilfelle - den kommer jeg nok aldri til å se)

Eller en South Park t-skjorte som kom på lager på 6uker siden, men står fortsatt til 'order taken'

GRR

Lenke til kommentar

Selv om det tok halvannet døgn fra bestilling til postlegging, som er litt tregere enn det pleide å være, er det de 9 dagene underveis jeg er bekymret for. Nå bestilte jeg en par-tre skitbillige HD-DVD-er i går, og den ene ble postet i dag tidlig, så det er nok litt slingringsmonn. Den paranoide delen av meg sier at norsk underholdningsbransje betaler Posten for å trege ned utenlandske varer, men det er jo ikke sikkert det er på denne siden av grensen feilen ligger. Ting forandrer seg hele tiden, og kanskje enda mer i GB enn her siden de tross alt er en del flere folk og det dermed er mer som kan gå åt skogen.

Lenke til kommentar

Fikk en film fra Play i går igjen, en av tre jeg bestilte samtidig. Dette var den siste av de tre som ble sendt, så de andre flyter nok i logistikk-limbo et eller annet sted. Uansett: Påklistret forsendelsen var et lite kort fra Jersey Post. "Help us improve our delivery service", står det, og man skal krysse av dato for mottak og tingens tilstand. Kan tyde på at de har noen problemer de ønsker å få bukt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...