Isbilen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Bestilte Batman Begins på Blu-Ray for 11 dager siden. Play sendte den ganske kjapt, men den er fremdeles ikke kommet. Nå er egentlig ikke denne ventetiden helt katastrofal, hadde det vært fra amazon.com hadde jeg ikke trukket på skuldrene engang, men det var da så mye, mye kjappere en gang i tiden, og fra Play mistenker jeg tidligere at noe er galt. Halve moroa var jo at filmene lå i postkassa omtrent dagen etter. Problemet for en stund siden var de ubrukelige brunsneglene i Nordic Express, men jeg trodde det samarbeidet tok slutt. Tenkte å sende en mail, men det ville jo vært dumt å kritisere dem for en partner de kanskje ikke bruker. Endret 4. august 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Om du finner en mail du kan klage til, så skal jeg lovprise deg. Skulle gjerne sendt dem en mail selv om ting de burde ha fikset opp i!! OT: Det var en periode for 6-12mnd hvor det tok nokså lang tid, men er tilbake til "normalen", for min del er det 6-7dager, men hender det tar lengre tid også, noe som selvfølgelig er veldig idiotisk. Problemet med Play er at hvis en ting du har bestilt er satt til 'order taken' kan det ofte ta laaang tid før det i det hele tatt skjer noe med denne, eller at de ikke dispatcher varer kjapt nok, dvs at varer som er 'in stock ikke blir sendt i løpet av 24timer som de reklamerer med. Hvis det er et hot produkt blir det out of stock, eller varen kommer aldri på lager lenger (TMNT på HD DVD i mitt tilfelle - den kommer jeg nok aldri til å se) Eller en South Park t-skjorte som kom på lager på 6uker siden, men står fortsatt til 'order taken' GRR Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg tror de har nye sende greier, siden den ene pakka mi var det klistrert på en ark der jeg kunne si min mening om dems nye sende system. Synes også at de var mye kjappere før, dem siste bestillingene mine har gått mye tregere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Selv om det tok halvannet døgn fra bestilling til postlegging, som er litt tregere enn det pleide å være, er det de 9 dagene underveis jeg er bekymret for. Nå bestilte jeg en par-tre skitbillige HD-DVD-er i går, og den ene ble postet i dag tidlig, så det er nok litt slingringsmonn. Den paranoide delen av meg sier at norsk underholdningsbransje betaler Posten for å trege ned utenlandske varer, men det er jo ikke sikkert det er på denne siden av grensen feilen ligger. Ting forandrer seg hele tiden, og kanskje enda mer i GB enn her siden de tross alt er en del flere folk og det dermed er mer som kan gå åt skogen. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bestillte også Batman Begins og There will be blood Blu-ray for ca 11 dager siden. There will be blood fikk jeg etter ca 5 dager. Batman er forsatt ikke kommet... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Sommerferie nå folkens, kan nok ha noe med det å gjøre. Er kanskje ikke like mange som pakker/sender/styrer, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tja... I følge play ble i hvertfall begge filmene sendt 25. juli. Syns det er litt rart. Tviler på at Batman Begins er sendt når den ikke er kommet ennå... Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje dere bare har vært litt uheldige? Har bestilt noen pakker fra play nå (riktignok ikke dvder) og de har blitt posted etter toppen en og en halv dag og kommet to-tre dager etterpå. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bruker av og til og ta noe lang tid for meg også. kan hende de blir liggende noen dager ekstra gjennom tollen/posten. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Venter fortsatt på pakke som ble sendt på Tirsdag forrige uke. Blir skuffet hver gang jeg åpner postkassen og ikke ser noen pakke. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Var nettopp ute og hentet Batman i postkassen. 12 dagers ventetid er ikke hva jeg er vant til fra Play. Får se åssen det går med de tre siste filmene jeg bestilte, men jeg tror uansett at tregheten skyldes forhold utenfor Play-lageret. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mens vi er inne på levering; Vil play noensinne shippe gadgets til andre land enn UK? Sikler noe så helt sinnsykt på mange figurer der inne Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Fikk en film fra Play i går igjen, en av tre jeg bestilte samtidig. Dette var den siste av de tre som ble sendt, så de andre flyter nok i logistikk-limbo et eller annet sted. Uansett: Påklistret forsendelsen var et lite kort fra Jersey Post. "Help us improve our delivery service", står det, og man skal krysse av dato for mottak og tingens tilstand. Kan tyde på at de har noen problemer de ønsker å få bukt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå