mhsalan Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Kan jeg bruke Via-drivere når jeg har et BX hovedkort Og hvis jeg da installerer disse driverne og det går galt, kordan fjerner jeg dem da? Kordan finner jeg ut ka slags chipset æ har? Lenke til kommentar
Akke Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Jeg har hatt så mye problemer med via 4in1 drivere at du aner det ikke! Prøvde å legge inn den nyeste versonen i helga. (37a) Hele maskinen tryna i innstallasjons programmet! Skulle restarte -> BOOM! svart skjerm!! Kom meg inn i safemode og måtte sette ALLE drivere til hovedkortet til standard windows drivere! Etter 20 restarter funker den heldigvis bra igjen... Men det lukter reinnstallasjon av win2k lang vei snart... Noen som har vært borti dette? Har Epox 8KTA3+ med AMD TB 1200, radeon ve skjermkort og 512RAM. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 15:28, mhsalan skrev:Kan jeg bruke Via-drivere når jeg har et BX hovedkortOg hvis jeg da installerer disse driverne og det går galt, kordan fjerner jeg dem da?Kordan finner jeg ut ka slags chipset æ har? Er ikke BX et av Intels vidunder verk? Og hvis det stemmer så kan ikke du bruke VIA driverene. Jeg tror ikke du får lov til å installere det engang. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Ja, BX er et intel chipset. Du kan IKKE bruke Via sine drivere. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-14 20:00, Akke skrev:Jeg har hatt så mye problemer med via 4in1 drivere at du aner det ikke! Prøvde å legge inn den nyeste versonen i helga. (37a) Hele maskinen tryna i innstallasjons programmet! Skulle restarte -> BOOM! svart skjerm!! Kom meg inn i safemode og måtte sette ALLE drivere til hovedkortet til standard windows drivere! Etter 20 restarter funker den heldigvis bra igjen... Men det lukter reinnstallasjon av win2k lang vei snart...Noen som har vært borti dette? Har Epox 8KTA3+ med AMD TB 1200, radeon ve skjermkort og 512RAM. har prøvd de nyeste jeg også!!!!! F### ta dem.... jeg la selvsagt inn de nyeste Nvidia driverene også da... så da kræsja alt (la inn de litt eldre Nvidia driverene, da virka det).. neste gang skal jeg legge inn dee gamle Via driverene, som virker sammen med De nyeste Nvidia driverene..... Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 finnes det chipset-drivere for bx-kortene da? eller skal æ bare la det fare.. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 BX kom i 1998, driverene i win2k/XP er svært bra. Ikke noen grunn til å stresse Lenke til kommentar
extreme Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Quote: On 2002-01-15 11:52, mhsalan skrev:finnes det chipset-drivere for bx-kortene da?eller skal æ bare la det fare.. Nei. Det er bare AMD systemer som trenger chipsett drivere! Du trenger ikke gjøre noen ting. Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 16. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2002 takker alle for goe svar dem er til go hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå