Symbian_Pro Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei! Har en xbox arcade med HDMI som rett og slett ikke passer inn i stua mi. Tenkte derfor at den ville passe bedre om jeg gjorde den om til en elite. Problemet er bare hvor man får tak i elite case/replacement shell. Eneste jeg har funnet er www.modnet.no men de er utsolgt! Har også sett på XCM Black Knight, men denne er jo uten HDMI. Håpløst. I tillegg er den ikke DVD-trayen i "krom", og krom er jo mye lekrere lissom Noen som har noen tips? Må ikke være offesielle caser, men den må se ca som en elite og ha HDMI. Takker for svar! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Unødvendig Jenspulver. Undersøk om denne har HDMi-port Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Den har ikke HDMI Lenke til kommentar
innard Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Herregud. Paint den selv da -_- er originalt og muligens veldig smakfult! Eller skaff deg skins: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...ath=124_126_180 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Paint den selv? Fantastisk ide Og jeg skal ihvertfall ikke ha noe jalla klistremerker på xboxen min. Les topic en gang til Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ta av skallet og gi det til et billakeringsfirma, kanskje de skal male en bil sort og kan feie over skallet ditt samtidig. Eller bruktmarked + elkjøp. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hehe, tror det blir litt for mye styr for at jeg gidder å gjøre det. Det beste hadde jo vært om det fantes en eller annen online butikk som faktisk solgte det. Merkerlig at det skal være så vanskelig å oppdrive noe som så mange har fra før. Microsoft burde jo egentlig selge dette selv spør du meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Microsoft burde selv legge opp til at folk skal bryte garantien? Tør ikke tenke på alle søksmålene de hadde fått mot seg, da. Vil du ha sort kabinett til 360'n så kan du lakke selv, kjøpe uoffisielt på modnet.no eller kjøpe deg en Elite. Sistnevnte er hva jeg anbefaler. http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...f3a23baa41e3a5b Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Fikk arcaden for 1000 spenn, og når 120gb disker går for 600kr på ebay synes jeg det blir det en dårlig investering å betale 3000 for en elite. Skulle gjerne kjøpt det uoffisielle kabinettet, men som jeg sa i førsteposten har den ikke HDMI, så det går nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå