Gå til innhold

Tips til nytt digitalt kompaktkamera!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt til å kjøpe et nytt digitalt kompaktkamera slik at jeg kan ta noen bilder under mitt opphold i England og håpet på at noen her kunne gi meg noen tips.

- Jeg kan ikke gi mer enn 1000kr for kameraet.

- Display er et lite must.

- Grei batteritid.

- Jo, jeg kan heller ikke kjøpe over nettshop fordi jeg er usikker på om

jeg mottar kameraet før Lørdag. Det er da jeg drar.

Hyggelig viss noen kan hjelpe meg. Haster litt.

mvh Martin

Endret av Noobish Geek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk ut Samsung S860 eller Canon Powershot A580 på Elkjøp, begge koster under 1000. Har ikke noe særlig kjennskap til noen av kameraene, men tror de skal være greie. Powershot Aserien går i hvertfall for å være veldig bra kameraer og man kan også stille inn ganske mye på disse tror jeg. Dessuten ligger Elkjøp faktisk 100 kr under billigste nettbutikk i følge prisguiden på Canon kameraet. Samsung tror jeg dog er litt mindre og hendig, og sikkert bra det også. Samsung sine budsjett kameraer har fått ganske god kritikk i mange tester med mindre jeg husker feil.

Lenke til kommentar

Jeg tror Fuji F40fd ligger på under 1400. Casio Z1200 koster under 2000. Andre har sikkert flere gode alternativer. Skal prisen inneholde et bra minnekort? Og kanskje en liten veske? Da blir nok Fuji F40fd det beste alternativet.

Ellers finnes det flere modeller i Ixus-serien i prisklassen. De er jo stort sett bankers for de som ønsker et enkelt kamera som ikke krever noe av deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...