Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte vil jenter ha sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

8 års forhold og har vel sex ca annenhver dag, men kommer helt an på omstendigheter. Noen ganger kan det gå opp til 4 dager, men det er sjeldent, andre ganger er det to ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har til dags dato møtt én gutt som har sagt nei til sex. Vi hadde forsåvidt så lite sex gjennom forholdet vårt at jeg holdt på å bli litt smågal. Jeg trodde jeg aldri ALDRI ville høre ordene "Jeg er ikke i humør idag" fra en gutt!

Skriv gjerne alder også, når dere svarer :0

For å få det unnagjort, er jeg 22 år og har vært seksuelt aktiv i 7 :)

Edit: leif

Endret av mortania
Lenke til kommentar
Av de som har svart så langt så har det vært en del oftere enn jeg har trodd, egentlig! Skriv gjerne alder også, når dere svarer :0

Hvorfor så overraska? :p

Jeg blir 20år btw.

Og hittil så har jeg oftere hørt fra partner at han ikke orker/er i humør enn jeg har sagt det sjøl. Ikke så forbanna bra kompliment, kanskje xD

Lenke til kommentar

Som mannen i mitt forhold føler jeg at det er madammen som sitter stopperen, og som oftest bestemmer når det blir sex. Uheldigvis, eller, iallefall slik jeg føler det, så er det ikke så altfor ofte. I begynnelsen av forholdet var det ofte (nesten hver gang vi var med hverandre), men føler at det blir bare sjeldnere og sjeldnere. Var en liten peak på sexslysten hennes da vi hadde vært fra hverandre, men har vell bare vært en gang i uken i det siste. Vi er forresten 19 år, og på vei inn i vår niende månede i forholdet.

Lenke til kommentar

Zash, skjønner hva du mener. Tror vår "peak" var på rundt 12 måneder, nå går det litt opp og ned..

Hvis du overrasker henne med noen nye moves her og der, så kanskje hun blir mer lysten på det neste gang?

Det er jo ikke like gøy sånn helt av seg selv etter en stund, da må man jobbe for å gjøre det bedre og ha det gøy med det, heller.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...