Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte vil jenter ha sex?

Anbefalte innlegg

Jeg er 15 og jomfru, så det jeg sier om sex er ikke av erfaring^^ Jeg tenker på sex en del, tror det er en undersøkelse som sier at menn generelt tenker på sex hvert 52. sekund elns.

Jeg tror at om jeg fant en jente, og vi var i et forhold, så kunne jeg sikkert hatt sex med henne ganske ofte. En gang om dagen ville nok vært drømmen, tror man skulle vært mye med meg for å se meg i dårlig humør da.. :) Kan egentlig ikke helt forestille meg det.

Om en på 35 er kåtere enn en på min alder, eller rundt 20-25 har jeg ingen anelse om, har egentlig ingen argumenter for/mot noen av delene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel jeg er jente, og i langvarig forhold. Jeg hadde satt pris på sex hver dag gjerne 2 ganger eller bare 1. Men her i gården blir det desverre bare 3 ganger i uken gjerne.... Så skulle nesten likt å vite hvor ofte menn vil ha sex til vanlig, haha.

så ofte som mulig så klart, hadde hun giddet hadde det fort blitt daglig++ Ikke ofte det er mannen som er bremseklossen

Lenke til kommentar
Vel jeg er jente, og i langvarig forhold. Jeg hadde satt pris på sex hver dag gjerne 2 ganger eller bare 1. Men her i gården blir det desverre bare 3 ganger i uken gjerne.... Så skulle nesten likt å vite hvor ofte menn vil ha sex til vanlig, haha.

Bare ta initiativet det. Menn lar seg nesten alltid "lure" og har sjelden "hodepine"...

Lenke til kommentar

Så ofte som mulig? :p

Nei, det varierer vel litt. Innimellom kan en ha lyst til å ligge i senga og pule med gjevne mellomrom hele dagen, mens andre dager har man kanskje ikke lyst i det hele tatt.

Det er vel strengt tatt ingen fasit på hvor ofte verken jenter eller gutter vil ha sex.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Moglegens litt OT, men lenger opp i tråden vert det nemnt humør som ein faktor for antal ligg.

Kvifor i all verdens land og rike vert sex nytta som eit virkemiddel?

Misfornøgd med ryddjeinnsatsen; sexnekt.

Eit feil ord, feil tidspunkt; sexnekt.

Lista over slike tilfeller er nok lang, men akkurat det er litt rart. Sex er jo kjekt, det betrar humøret. Kvifor fungerer det ikkje likt på jenter og gutar?

(Om de luktar forsmådd husbond bak dette innlegget, så må eg sei at eg er ein smule snytt.)

Lenke til kommentar

Hah. Sexnekt er egentlig litt tard. Jeg kan kødde med det, men jeg hadde nok aldri klart å gjennomføre uansett hvor mye jeg evt. hadde hatt lyst. Og det veit både jeg og vedkommende jeg evt. hadde sagt det til like godt.

Men ja, sex er kjekt! Jeg merker sjøl at humøret er gjennomsnittlig mye bedre i perioder jeg har mye sex (:

Jeg tror ikke det er snakk om forskjell fra jenter til gutter, mann til kvinne, men fra menneske til menneske.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha sex en gang om dagen, men virkeligheten er mer som 1 gang hver 14 dag... om jeg er heldig !

Vi har vært sammen i snart 5 år..

Hun sa en gang i sinne, at sex var mer som en plikt for henne.. det sitter litt i ennå.. vet liksom ikke om hun mente det eller ikke.. av fulle folk og barn får du høre sannheten hetes det, men er det slik med sinte folk også tro?

anyway.. runke 20 til 25 dager i mnd og sex 2 ganger i mnd er min virkelighet :( sukk

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...