Genuine Genes Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er 15 og jomfru, så det jeg sier om sex er ikke av erfaring^^ Jeg tenker på sex en del, tror det er en undersøkelse som sier at menn generelt tenker på sex hvert 52. sekund elns. Jeg tror at om jeg fant en jente, og vi var i et forhold, så kunne jeg sikkert hatt sex med henne ganske ofte. En gang om dagen ville nok vært drømmen, tror man skulle vært mye med meg for å se meg i dårlig humør da.. Kan egentlig ikke helt forestille meg det. Om en på 35 er kåtere enn en på min alder, eller rundt 20-25 har jeg ingen anelse om, har egentlig ingen argumenter for/mot noen av delene. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vel jeg er jente, og i langvarig forhold. Jeg hadde satt pris på sex hver dag gjerne 2 ganger eller bare 1. Men her i gården blir det desverre bare 3 ganger i uken gjerne.... Så skulle nesten likt å vite hvor ofte menn vil ha sex til vanlig, haha. så ofte som mulig så klart, hadde hun giddet hadde det fort blitt daglig++ Ikke ofte det er mannen som er bremseklossen Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vel jeg er jente, og i langvarig forhold. Jeg hadde satt pris på sex hver dag gjerne 2 ganger eller bare 1. Men her i gården blir det desverre bare 3 ganger i uken gjerne.... Så skulle nesten likt å vite hvor ofte menn vil ha sex til vanlig, haha. Bare ta initiativet det. Menn lar seg nesten alltid "lure" og har sjelden "hodepine"... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Etter min erfaring, 1-3 ganger per dag. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Når alt er ved det normale; i snitt 1 gang om dagen. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har alt fra 5 ganger om dagen (pluss minus) til et par ganger i uken. Et par ganger i uken som regel et resultat av 5 ganger om dagen Er ikke så digg å føle man skal miste jomfruen igjen når man har vært seksuelt aktiv i 7 år Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jenter verken gir eller tar, dei får. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jenter verken gir eller tar, dei får. Aha, så det er sånn det er. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Så ofte som mulig? Nei, det varierer vel litt. Innimellom kan en ha lyst til å ligge i senga og pule med gjevne mellomrom hele dagen, mens andre dager har man kanskje ikke lyst i det hele tatt. Det er vel strengt tatt ingen fasit på hvor ofte verken jenter eller gutter vil ha sex. Endret 9. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Moglegens litt OT, men lenger opp i tråden vert det nemnt humør som ein faktor for antal ligg. Kvifor i all verdens land og rike vert sex nytta som eit virkemiddel? Misfornøgd med ryddjeinnsatsen; sexnekt. Eit feil ord, feil tidspunkt; sexnekt. Lista over slike tilfeller er nok lang, men akkurat det er litt rart. Sex er jo kjekt, det betrar humøret. Kvifor fungerer det ikkje likt på jenter og gutar? (Om de luktar forsmådd husbond bak dette innlegget, så må eg sei at eg er ein smule snytt.) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hah. Sexnekt er egentlig litt tard. Jeg kan kødde med det, men jeg hadde nok aldri klart å gjennomføre uansett hvor mye jeg evt. hadde hatt lyst. Og det veit både jeg og vedkommende jeg evt. hadde sagt det til like godt. Men ja, sex er kjekt! Jeg merker sjøl at humøret er gjennomsnittlig mye bedre i perioder jeg har mye sex (: Jeg tror ikke det er snakk om forskjell fra jenter til gutter, mann til kvinne, men fra menneske til menneske. Lenke til kommentar
Gjest ano68 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg vil ha sex en gang om dagen, men virkeligheten er mer som 1 gang hver 14 dag... om jeg er heldig ! Vi har vært sammen i snart 5 år.. Hun sa en gang i sinne, at sex var mer som en plikt for henne.. det sitter litt i ennå.. vet liksom ikke om hun mente det eller ikke.. av fulle folk og barn får du høre sannheten hetes det, men er det slik med sinte folk også tro? anyway.. runke 20 til 25 dager i mnd og sex 2 ganger i mnd er min virkelighet sukk Lenke til kommentar
okasin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tror det er veldig ividuelt for både jenter og gutter, men gutter er nok "kåtest".. tror jeg da.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Tror det er veldig ividuelt for både jenter og gutter, men gutter er nok "kåtest".. tror jeg da.. Jeg tror jenter er kåtere, men det er mer akseptert at en gutt utaler seg om at han er kåt. Endret 9. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 "Kvinner onanerer mest": http://www.klikk.no/samliv/sex/article296030.ece Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 "Kvinner onanerer mest": http://www.klikk.no/samliv/sex/article296030.ece Jeg kjøper bare ikke den der altså.. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mange jenter som synes det er ekkelt og en uting å onanere. Jeg begynte ikke å ta på meg selv før jeg rundt en 18 år tror jeg. Nå tafser jeg nesten non stop Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 "Kvinner onanerer mest": http://www.klikk.no/samliv/sex/article296030.ece Jeg kjøper bare ikke den der altså.. Nope. Er glemmesak. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg