Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte vil jenter ha sex?

Anbefalte innlegg

I et langvarig forhold, hvor ofte syntes dere jenter det er akseptabelt å ha sex? Tenker i grunn på med noen du er glad i, i et langvarig forhold.

To ganger i uken?

To ganger om dagen?

Fire ganger om dagen?

Annet?

Virker som det er store sprik ute å går når det kommer til sånt, har lyst til å vite hva de kvinnelige leserne her syntes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm... Tipper det er rimelig individuelt, tror du ikke? Dessuten vil det alltid gå opp og ned med sexlysten. Den kan bli påvirket av stress, form, humør osv. Man kan ha sex alt fra tre ganger om dagen til en gang i måneden.

Edit: Leif

Endret av lamial
Lenke til kommentar

I et langvarig forhold var det vel en undersøkelse som kom frem til at par hadde sex 1-2 ganger i uken i snitt. Men her snakker vi sikkert sprik fra 4 ganger om dagen til 4 ganger i året, liksom... En ting er gjennomsnitt, en annen ting er normalavvik, osv...

Lenke til kommentar

Derfor jeg lurer på hva deres individuelle erfaringer tilsier.

I mitt forhold har det vanligvis vært ca. 1-3 ganger om dagen, i et forhold som har vart et par år. Tror ikke jeg hadde blitt happy om jeg hadde funnet meg en annen som ikke hadde lyst mer enn et par ganger i uken. Snakket litt med venninner, de syntes det er litt i overkant, men ca en gang om dagen.

Så er det noen som syntes at alt over 2 ganger i uken er brutalt, og da hadde jeg følt meg regelrett ensom tror jeg.

Men ja, mer tall og mindre fjas! :D

Lenke til kommentar

Tror det du sier, lamial, er ikke så langt fra sannheten. Etterhvert som jenter får mer erfaring, og blir tryggere på sin egen kropp og seksualitet, så vil også behovet øke. Det er jo sånn at med erfaring så blir jo også sexen bedre... Eller hva?

Lenke til kommentar
Er det så sikkert da? Mener du da at en 16 år gammel jente er kåtere enn en på 35? Jeg er 23 nå og vil ha oftere sex enn da jeg var 16 i hvertfall...

Det er nok omvendt. Tror det er sånn at gutter er på sin seksuelle topp i 18-20 årsalderen, og jenter ca 30 års alderen, så du har MYE å glede deg til ;)

Lenke til kommentar

Menn skal etter sigende være på topp når de er 27. Ikke spør hva slags undersøkelser dette kommer fra, det er bare tall jeg har hørt fra flere kilder opp igjennom.

Men libidoen til den enkelte vil nok variere gjennom hele livet, og har kanskje ikke så mye med alder å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Glemt_*

Vel jeg er jente, og i langvarig forhold. Jeg hadde satt pris på sex hver dag gjerne 2 ganger eller bare 1. Men her i gården blir det desverre bare 3 ganger i uken gjerne.... Så skulle nesten likt å vite hvor ofte menn vil ha sex til vanlig, haha.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...