loathsome Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hei, Jeg fikk nylig en helt ny Creative Zen 4GB (svart) av en venn. Jeg fikk kun selve mp3-spilleren, og ingen drivere. På creative.com finner jeg heller ikke drivere til denne mp3-spilleren. Windows finner heller ingen drivere, ei finner jeg på Google. Slik ser det ut i "device manager" Noen som har noen aning? Vil gjerne ha denne til å funke Endret 4. august 2008 av loathsome Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Har seriøst søkt over alt, synes det er meget merkverdig at det ikke finnes drivere på Creatives offisielle hjemmesider en gang. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Driveren skal være med i Windows..... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Vel, det er den ikke -- på 3 forskjellige maskiner. PROBLEMET ER LØST! Jeg slettet "Creative ZEN" fra device manager, og plugget den inn en gang til. Aner ikke hvorfor dette har skjedd, men takk for svar Atzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå