Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Selge min Kona Stinky (Pris?) , og kjøpe IH SunEX?

Applebee

Anbefalte innlegg

Kjøpte min Kona Stinky for ganske nøyaktig 1 år siden, har hatt litt feil på den siden da (Knekt bremseslange, løs krankarm og kast i felgen) Disse feilene er Reparert (Dog, bremser er ennå inne i reperasjon hos byens beste sykkel reperatør, og regner med å få den snart). Alt er i orden på sykkelen, eneste minus er vel kanskje at det er litt Riper i lakken, og 2-3 bittesmå riper på demperen. Ellers ikke noe feil.

Kjøpt for på tilbud for 17.000kr, er da 10.000,- en grei pris for den?..

Og hvis jeg får solgt den for 9-10.000kr så tenker jeg å kjøpe en Iron Horse Sunday Expert til Utenlandsk pris (2,499.95$) ergo rundt 13000kr, er det verdt det? Ser samme serie i norge koster koster mellom 35.000kr og 55.000kr.

Takker på forhånd for svar! :thumbup:

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nja, spørs om jeg skal selge den, må tenke litt på det :p

Fant desverre nettop ut at jeg må frakte sykkelen fra USA selv ... Kan bli litt dyrt :p

Men du skal nå få høre med en gang jeg har bestemt meg :)

Og hvis du venter litt, skal jeg laste opp bilde av ripene... (Vandring 170mm Marzocchi Drop off Triple, og Hayez Nine med 8" skiver..

Lenke til kommentar

Hehe, har sett på den

(Btw: Der Kona Stinkyen min er kjøpt fra!)

Men Jeg ser nå på Intense sykkler, gjerne m3.

Alltid likt rammer som ser kraftige ut, har også en kompis som kjører Intense M3 (Men han har kjørt en god stund, og er utrolig flink med sykkelen)

Edit: Nei, likte Den IronHorsen (Sunday Expert),så tror jeg skal gå for en slik (Svart og Rosa :p) ¨Skal legge opp bilder straks, skal bare spise middag...

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Kjøpte min Kona Stinky for ganske nøyaktig 1 år siden, har hatt litt feil på den siden da (Knekt bremseslange, løs krankarm og kast i felgen) Disse feilene er Reparert (Dog, bremser er ennå inne i reperasjon hos byens beste sykkel reperatør, og regner med å få den snart). Alt er i orden på sykkelen, eneste minus er vel kanskje at det er litt Riper i lakken, og 2-3 bittesmå riper på demperen. Ellers ikke noe feil.

Kjøpt for på tilbud for 17.000kr, er da 10.000,- en grei pris for den?..

Og hvis jeg får solgt den for 9-10.000kr så tenker jeg å kjøpe en Iron Horse Sunday Expert til Utenlandsk pris (2,499.95$) ergo rundt 13000kr, er det verdt det? Ser samme serie i norge koster koster mellom 35.000kr og 55.000kr.

Takker på forhånd for svar! :thumbup:

:ph34r:

lurer etter flere skuffelser på hva som egentlig er byens beste sykkelverksted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...