Applebee Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Kjøpte min Kona Stinky for ganske nøyaktig 1 år siden, har hatt litt feil på den siden da (Knekt bremseslange, løs krankarm og kast i felgen) Disse feilene er Reparert (Dog, bremser er ennå inne i reperasjon hos byens beste sykkel reperatør, og regner med å få den snart). Alt er i orden på sykkelen, eneste minus er vel kanskje at det er litt Riper i lakken, og 2-3 bittesmå riper på demperen. Ellers ikke noe feil. Kjøpt for på tilbud for 17.000kr, er da 10.000,- en grei pris for den?.. Og hvis jeg får solgt den for 9-10.000kr så tenker jeg å kjøpe en Iron Horse Sunday Expert til Utenlandsk pris (2,499.95$) ergo rundt 13000kr, er det verdt det? Ser samme serie i norge koster koster mellom 35.000kr og 55.000kr. Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Ikke mye svar å få her nei :| Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 er verdt det ja! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Å bytte ut Stinky mot Sunday Expert, Og\eller Selge Stinkyen For 10.000kr? Lenke til kommentar
jayk Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Å bytte ut Stinky mot Sunday Expert, Og\eller Selge Stinkyen For 10.000kr? Hvor bor du, er ripene på inne eller ytterbena på demperen , hvor lang vandring bremser osv? veldig intirisert Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Nja, spørs om jeg skal selge den, må tenke litt på det Fant desverre nettop ut at jeg må frakte sykkelen fra USA selv ... Kan bli litt dyrt Men du skal nå få høre med en gang jeg har bestemt meg Og hvis du venter litt, skal jeg laste opp bilde av ripene... (Vandring 170mm Marzocchi Drop off Triple, og Hayez Nine med 8" skiver.. Lenke til kommentar
jayk Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 http://bab.no/VarevisningDetalj.aspx?varek...p;kat=&grp= litt dyrere en utenlandsk men med frakt osv kommer du vel opp i en pris nerme der... dette er 2007 mod da vet jo ikke om du var intirisert i den da Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hehe, har sett på den (Btw: Der Kona Stinkyen min er kjøpt fra!) Men Jeg ser nå på Intense sykkler, gjerne m3. Alltid likt rammer som ser kraftige ut, har også en kompis som kjører Intense M3 (Men han har kjørt en god stund, og er utrolig flink med sykkelen) Edit: Nei, likte Den IronHorsen (Sunday Expert),så tror jeg skal gå for en slik (Svart og Rosa ) ¨Skal legge opp bilder straks, skal bare spise middag... Endret 21. august 2008 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Sorry for at bildene ikke er opplastet ennå, har ikke tilgang til kameraet mitt Men kommer så fort jeg får tak i et kamera Lenke til kommentar
ReEIsS Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Og borte ble det? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jess, har glemt det helt av :no: Dog, tror jeg ikke at jeg selger sykkelen :/ Siden jeg ikke får Iron-Horse Sunday for mindre enn 21.000.-, og jeg har ikke de pengene Endret 5. september 2008 av Applebee Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kjøpte min Kona Stinky for ganske nøyaktig 1 år siden, har hatt litt feil på den siden da (Knekt bremseslange, løs krankarm og kast i felgen) Disse feilene er Reparert (Dog, bremser er ennå inne i reperasjon hos byens beste sykkel reperatør, og regner med å få den snart). Alt er i orden på sykkelen, eneste minus er vel kanskje at det er litt Riper i lakken, og 2-3 bittesmå riper på demperen. Ellers ikke noe feil.Kjøpt for på tilbud for 17.000kr, er da 10.000,- en grei pris for den?.. Og hvis jeg får solgt den for 9-10.000kr så tenker jeg å kjøpe en Iron Horse Sunday Expert til Utenlandsk pris (2,499.95$) ergo rundt 13000kr, er det verdt det? Ser samme serie i norge koster koster mellom 35.000kr og 55.000kr. Takker på forhånd for svar! lurer etter flere skuffelser på hva som egentlig er byens beste sykkelverksted? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Kommer vel egentlig an på hvor du bor.. I narvik er det nok Berg`s som er best, men ikke raskest G-sport og SportsCenteret har jeg omentrent bare dårlige erfaringer med.. Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Kommer vel egentlig an på hvor du bor..I narvik er det nok Berg`s som er best, men ikke raskest G-sport og SportsCenteret har jeg omentrent bare dårlige erfaringer med.. finnes det ikke bare én byen? oslo! :!: Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Bare en i byen ? lol Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Bare en i byen ? lol mente at det bare finnes èn by... oslo! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Åja Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Har lurt på det selv!? Endret 6. oktober 2008 av TurboHolte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå