alelx Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Hei, i går så hadde jeg lagt til en del porter som jeg trengde for å lage en egen server på et spill, sånn at andre kunne komme seg innpå, men så var det noe der som hette web admin, med porten som 80. så la jeg til den porten sånn at jeg kunne bruke web admin. men problemet er at jeg ikke kommer meg innpå routeren der jeg kan legge till flere porter. prøvde å restarte routeren men den skjiftet bare ip, og ip på pc-en min, min er nå 10.0.0.2 men den var 10.0.0.4 så nå kan jeg ikke lage egen server som andre komemr innpå. men tingen er at når jeg skriver inn min ip til routeren for å komme innpå den, sånn at jeg kan legge til nye porter så klarer den ikke det. The connection has timed out The server at xx.xxx.xxx.xxx is taking too long to respond. * The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments. * If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. * If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. jeg klarer ikke å få slettet den dere porten 80, heller ikke legge til flere. Eller om jeg kan skjifte data ipen min til 10.0.0.4 igjen så kan jeg ihvertfall gjøre noe. for har lagt til en del porter på den ip-en noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 4. august 2008 av alelx Lenke til kommentar
alelx Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 noen som forsto dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå