Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Lykke til. Det er vanskligst i starten. Vanngrotten i kapittel 4 er et mareritt. Selv tok jeg platinumpokalen i stad :) . Du verden så stor gjennspillingsverdi disse spillene får med pokaler. Nå venter jeg bare på onlinepokaler i Resistence.

 

Gratulerer med platinum. Gleder meg til patchen til pain kommer jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lykke til. Det er vanskligst i starten. Vanngrotten i kapittel 4 er et mareritt. Selv tok jeg platinumpokalen i stad :) . Du verden så stor gjennspillingsverdi disse spillene får med pokaler. Nå venter jeg bare på onlinepokaler i Resistence.

 

Gratulerer med platinum. Gleder meg til patchen til pain kommer jeg :)

 

Burnout og warhawk ;)

Lenke til kommentar
Lykke til. Det er vanskligst i starten. Vanngrotten i kapittel 4 er et mareritt. Selv tok jeg platinumpokalen i stad smile.gif . Du verden så stor gjennspillingsverdi disse spillene får med pokaler. Nå venter jeg bare på onlinepokaler i Resistence.

 

Oh.. det hadde vært konge. Resistance online er var/er sykt bra :)

Lenke til kommentar

Synd med Resistance... Elsker det spillet..

Endelig ferdig med Uncharted! Herlig spill.. ^^ Må gjennom en gang til ved en senere anledning for å få alle trophies.. bare 36% elns.. stresser ikke, men er herlig tilfredstillende når det popper opp oppi hjørnet: Du har mottat et trophy elns ^^

Lenke til kommentar

Sinnsykt deilig når det popper opp om nytt trofe ja. Skaffa meg alle skill pointsa første gang jeg spillte Resistance og er på en måte glad for at jeg slipper å gjøre det igjen, men likevel hadde jeg nok gjort det med glede om patchen hadde kommet. Er helt avhengig av trophies.

Lenke til kommentar
Hey!

 

Er på Chapter 6 nå på Crushing. Når jeg er ferdig med Crushing får jeg platinium! Men er sykt vanskelig, da fiendene faktisk kan skyte og treffe deg gjennom veggen og slikt -.-

God tips: Ikke bruk det integrerte gjemme seg bak objekter systemet. Stå heller bak søyler og len deg forsiktig frem.

Lenke til kommentar

Takk for tipset, har brukt det ganske mye.

 

Ble nettopp ferdig nå uansett, var visst på chapter 12 da jeg skrev mitt forrige innlegg! :)

 

1 Platinum til Pentum!

 

Nå vurderer jeg SuperStardust. Har prøvd det og det er ganske kult pluss at jeg kan skaffe noen trofeer der i fra og.

 

Edit: Pesico, er det du som har lagt ut de videoene på youtube hvor man finner skattene?

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

Begynte å spille gjennom Uncharted nå i sted, og tok et par Trophies før jeg fant ut at jeg spilte på broderns Account :wallbash: . Har kopiert over saven, men Trophiene dukker ikke opp på riktig account likevel. er det noen mulighet for å få til dette, eller må jeg begynne på nytt? (igjen) :(

 

EDIT: Hadde tenkt å spille gjennom det på Normal for at det skulle gå fortere, men så kom jeg til å tenke på at dette kanskje utelukker noen Trophies. Er dette riktig? Og er det mange?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Dooh, tror jeg starter på nytt, da med hard. Har kommet til kapittel 4 på normal, men what a heck. En ting jeg lurer på da: Hvis jeg begynner en ny på hard, da kan jeg ikke få de trophies som jeg allerede har fått på normal en gang til??

 

Du får dem ikke på nytt nei. Når du velger new game, si ja til å ta med deg medaljene og belønningene fra tidligere spill. Vis du svarer nei på det kan du få in-game medaljene på nytt, men trophiene (som har akkurat samme krav) er lagret på Sony sine servere så de får du ikke på nytt, men du mister dem selvsagt ikke heller, uansett hva du måtte finne på.

Lenke til kommentar
Edit: Pesico, er det du som har lagt ut de videoene på youtube hvor man finner skattene?

 

Gratulerer med Platinum. Super Stardust HD som jeg ser du vurderer er kjempeartig.

 

Er jeg som har laget de videoene ja.

Takk ;D

 

Veldig gode videoer du har der, som jeg skrev. Ser frem til du lager nye til andre spill i fremtiden. Godt å ha hvis jeg står skikkelig fast ;)

 

 

Mine tips til de som skal prøve seg på crushing er å ikke gi seg hvis du sitter fast et sted. Prøv å legg en taktikk, husk hvor alle fiendene kommer. Jeg brukte ganske mye granater (uten aim) for å drepe flere i en.

Om SuperStardust, kjøpte det og downloades nå. For spille litt i morgen.

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...