Ter0nd Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvorfor skal alle spill unntatt noen nøle så lenge med trofeer? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 hva var det man møtte gjør for å få bort de hvite prikkene i uncharted igjen? noe med oppløsningen hvis jeg ikke husker feil:S Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 da er jeg faktisk på 73% og mangler bare 4 trofeer litt tamt at 4 trofeer er 27 prosent da Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvorfor skal alle spill unntatt noen nøle så lenge med trofeer? Ikke alle mener det er lønnsomt å implementere trophies i allerede utgitte spill som salget har stagnert på. De fokuserer istedenfor å lage nye spill som seff må ha trophies Vi får bare ha tolmidighet og akseptere at det er lite trophies i en overgangsperiode. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 da er jeg faktisk på 73% og mangler bare 4 trofeer litt tamt at 4 trofeer er 27 prosent da Og de trofeene du mangler nå er vel å fullføre spillet på en av de andre vanskelighetsgradene? 38% eller noe slikt her. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Huff, har allerede spilt igjennom det to ganger (normal og hard) og skulle starte på crushing, men denne gangen ville jeg spille med mirror mode på. Hvis jeg må starte en helt ny save får jeg vel ikke tilgang til verken mirror mode eller crushing level? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Du må nok starte på en ny save uten noe belønninger fra før av og skatter. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du må nok starte på en ny save uten noe belønninger fra før av og skatter. Bah! Begynte litt i går da, kapittel 5 elns =\ Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 da er jeg faktisk på 73% og mangler bare 4 trofeer litt tamt at 4 trofeer er 27 prosent da Og de trofeene du mangler nå er vel å fullføre spillet på en av de andre vanskelighetsgradene? 38% eller noe slikt her. Mangler brutal, også mangler jeg 1 treasure som jeg bare bruker guide nå for å finne.... også mangler jeg platinum, men den får jeg når de 2 andre er complete da så Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gud så diggis dette spillet er. Satt til 7.30 i dag morges. Var en kjekk dag på jobben i dag ja... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har 43% nå og har spilt ferdig spillet en gang. Noen som vet om man må starte spillet på nytt for å ta treasures man mangler eller om man bare kan ta chapter select? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 du kan ta chapters forå ta en og en ting, men for å klare vansklighetsgrad trofeene må du ta spillet helt på nytt, driver med brutal nå, eneste trofeen jeg mangler... er kommet til chapter 8, vært seksjoner i spillet hvor jeg har brukt opp til 2 timer på! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 får man velge brutal etter man har klart spillet på normal? klarer ikke å huske hvilke valg jeg fikk etter å ha runda spillet =) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da var 51% av trofeene i boks, tror jeg gir meg her. Føler at jeg har fått testet trofésystemet greit nok nå, og jeg syns ikke at spillet blir noe gøyere med trofeer egentlig. Heller motsatt. Det blir liksom mer jobb enn moro. Faktisk syns at jeg Sony bør gi folk muligheten til å skru av hele trofé og level-systemet. Blir liksom litt feil at folk skal kunne bedømme mine gaming skills ut i fra et system jeg ikke er interessert i. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Fenixen: du må runde det på hard Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) takk slugge.. Blir liksom litt feil at folk skal kunne bedømme mine gaming skills ut i fra et system jeg ikke er interessert i. du er inne på noe der, 90% av trofeene går jo ikke på skills i det hele tatt.. menne nå tror jeg ikke folk gidder å sikle så mye på andre sine trofeer, hvem bryr seg ? Tror de fleste bare ser på sine egne trofeer og ser på det som en utfordring å klare mest mulig.. hva andre klarer er vel for de fleste likegyldig de fleste som klarer 100% på alle spill har jo garantert fulgt guider fra feks ps3trophies.org Endret 7. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ps3trophies viser akkurat det samme som ps3en viser av trophies... OG bare som det er sagt, trophies skal ha noe å si når home kommer ut, dette er blitt sagt... det skal faktisk ha ganske mye å si for din "leilighet" i home Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ps3trophies har jo guider til hvordan man skaffer alle trofeene inkl videoer osv der det trengs.. Dette er jo ikke opp og går på uncharted, men det kommer jo. Såpass ja.. joda kult om det påvirker home, da blir jo motivasjonen litt høyere. men igjenn er vel leiligheten i home bare noe du selv gidder å se på, på samme måten som trophies.. folk er vel å kikker de første dagene, men jeg tviler på at folk går å kikker på andre sine leiligheter særlig mye Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 man vet aldri, men jeg synes trophies forlenger spill, før så runda jeg ett spill en gang og la det på hyllen og kjøpte ett nytt... nå har jeg tatt opp igjen uncharted og rundet det 2 ganger til noe som ble min fjerde gang faktisk, og det var forsatt like kult. Kan gledelig si at nå har jeg 100% trophies der Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Blir nok en ny gjennomspilling på denne karen, på vanskeligst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå