sv1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du må gå ut av spillet, også trykke på den trophy-knappen. Da synkroniserer den Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) I XMB menyen eller Uncharted menyen? Edit: Fikk det til! Tusen takk sv1 Endret 4. august 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er ikke tilfeldigvis noen her som vet når den japanske versjonen blir oppdatert? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 US har fått og nå ser jeg, i am zo happi! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 var godt jeg ikke spillte gjennom spillet på nytt umiddelbart for å få ingametrofeene, men nå fikk jeg lyst å spille gjennom det på nytt ja! Angående trophies synest jeg pixeljunk var bås og hadde sannsynligvis ikke solgt noe som helst om det ikke var for trophies som om ikke spillet var døllt nok så var trophiene skikkelig kjedelige i pixeljunk.. Gleder meg til å se uncharted sine Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 SPOILER. Off håper jeg rekker å spille igjennom før høsten kommer. De kapittelene med de ekle monstrene (spanjolene) og høstmørket er en dårlig kombinasjon. Off som jeg hater de kapittlene. Blir nok walkthroug.. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 mye % har folk til nå da? 10% her Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 mye % har folk til nå da? 10% her 21% Uncharted fikk en meget god gjenspillingsverdi med disse trofeene! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 17% her. Jeg vet ikke om jeg gjør det på den riktige måten egentlig. Spillet er så engasjerende at jeg nesten ikke tenker på trofeene mens jeg spiller. Hvordan er fremgangmåten til folk her? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Må si at jeg føler meg alene på PSN i forhold til på XBL. Dette vil nok forandre seg når HOME kommer. Fikk også en del trophys på Drakes idag, men spillet står på 0% lell. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) gå inn på trophies i game categorien så syncher den dem. Litt uheldig at det er sånn, sikkert noe de fikser i neste fw. Må si at jeg føler meg alene på PSN i forhold til på XBL Føler det akkurat omvent. Har trolig en del å si hvilket system en foretrekker og spiller mest på. Man adder gjerne flest friends der hvor man bruker tid. Det er forsørig en rimelig ny psn id tråd her. Mange i den tråden er mye på Endret 5. august 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som kan si målene for enkelte trophies? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) www.ps3trophies.com <---- det står alle målene, og jeg er btw på 40% nå Endret 5. august 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nesten glad for at jeg ikke har hatt tid til å ha gjot det ferdig xP Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjørte på med Uncharted igjen i dag, rakk akkurat å bli ferdig med chapter 5 og har 25% trophies Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Er på ca 30% (tror jeg) og er på chapter 20. Endret 5. august 2008 av shaker Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hmm.. Må jeg gå ut av spillet og inn på trophies for at den skal oppdateres? Jeg er ikke ferdig med spillet fra før, må jeg selvom starte helt på nytt? Vet at medaljpoeng jeg allerede har må jeg ta på nytt da, men jeg må ikke starte nytt spill liksom? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 51% nå, førstemann til 100! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå