Slugge Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 vet ikke om dere har fått med dere at det faktisk er 17 HIDDEN trophies også.... source: http://www.totallyps3.com/gameinfo.php?gam...&newsid=542 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 vet ikke om dere har fått med dere at det faktisk er 17 HIDDEN trophies også.... source: http://www.totallyps3.com/gameinfo.php?gam...&newsid=542 Akkurat som det e i spillet Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Dammit, bestilte dette fra DVDstrax for over en måned siden og har enda ikke fått det. En påminnelse om at jeg må mase på dem. Samma her! Bestilte og en utgave for over en måned siden, men de har ennå ikke sendt spillet. Sendt de 2 mail, og det ser ut som om de venter et nytt parti, men det sa de i den første mailen de svarte meg på og. Synd, hadde virkelig gledet meg til å spille Uncharted! Blir ikke akkurat noe mindre skuffet nå som trophies også har kommet til dette:mad: Endret 4. august 2008 av beverpower Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Wohooo. har ventet på dette. Endelig klart for å spille igjennom dette godspillet igjen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Må man slette savegame fila for å få noen av trophies-ene? Jeg startet bare et nytt spill men da er vel rellics-ene jeg allerede har funnet ikke lenger tilgjengelig og teller ikke mtp trophies? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er kjipt.. tror jeg sletter for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Endelig! Jeg har hatt lyst til å spille gjennom Uncharted igjen en god stund nå, men har bare ventet til det støttet trophies Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vent, skal jeg slette completed game save før jeg begynner igjen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Surt dette for meg ihvertfall, leverte min andre PS3 til rep på fredag, eller som sony-folk sier, " nei PS3 har ikke noen feil" jaja har hatt like mangen 360er på rep så PS3 har hatt så det så Da må jeg vente 5-9 uker til PS3en kommer tilbake, skal faen spille Uncharted da!! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ska ikkje behøve å slette save gamen, bare begynn på ny uten skatter og sånne ting. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Surt dette for meg ihvertfall, leverte min andre PS3 til rep på fredag, eller som sony-folk sier, " nei PS3 har ikke noen feil" jaja har hatt like mangen 360er på rep så PS3 har hatt så det så Da må jeg vente 5-9 uker til PS3en kommer tilbake, skal faen spille Uncharted da!! da har du sjukt uflaks sier bare jeg eneste som har gått dukken hos meg er 360'en engang og da fikk jeg ny<3! Men gleder meg til å fyre opp uncharted igjen, få mine første trophies! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Må få igjen spillet fra en kompis da. Blir 4 gangen jeg starter på nytt da... Off Topic: Får man trophies på trial versjonen av Super Stardust HD også? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 .Off Topic: Får man trophies på trial versjonen av Super Stardust HD også? Nei, du må kjøpe spillet Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 .Off Topic: Får man trophies på trial versjonen av Super Stardust HD også? Nei, du må kjøpe spillet noe som er billig og kjempegøyt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 .Off Topic: Får man trophies på trial versjonen av Super Stardust HD også? Nei, du må kjøpe spillet Men når jeg går på trofeer så står det Super Stardust HD 0% selv om det er trial versjon. Snålt.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Sånn, da var den amerikanske patchen ute for de som har US versjonen av spillet Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Må man slette savegame fila for å få noen av trophies-ene? Jeg startet bare et nytt spill men da er vel rellics-ene jeg allerede har funnet ikke lenger tilgjengelig og teller ikke mtp trophies? En skal få ett valg når en starter ett nytt spill om en vil beholde skattene som en har funnet når en har spilt igjennom før. Men en kan jo like godt slette saven Og selvfølglig kommer jo dette samme dagen som jeg reiste på jobb... Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Sånn, da var den amerikanske patchen ute for de som har US versjonen av spillet Nais! Takk for tipset. Jeg trodde jeg måtte vente til 22. August nå jeg. Leste et rykte om det en plass. Edit:leif Endret 4. august 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Må jeg begynne på ny savegame for å samle trophies? Startet spillet i forrige uke, og har nettopp komt til kap. 5.. Kjipt å måtte ta begynnelsen om igjen, men om det er nødvendig gjør jeg vel det.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Skjønner meg ikke helt på dette jeg. Har patchet spillet og startet på nytt nå og tatt 3 trophies eller noe sånt. Om jeg går inn på Trophy Collection under spill i XMB menyen kommer alle Trophiene frem, går jeg derimot inn på spillerkortet mitt i friendlisten står det at jeg er i LV. 1 og ikke har et eneste trophie? Hva er dette for noe tull? Noen som kan legge meg til som venn og se om de får opp Trophiene mine? PSN: Flekken Endret 4. august 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå