Gå til innhold

Uncharted trophies ute

HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dammit, bestilte dette fra DVDstrax for over en måned siden og har enda ikke fått det. En påminnelse om at jeg må mase på dem.

Samma her! Bestilte og en utgave for over en måned siden, men de har ennå ikke sendt spillet. Sendt de 2 mail, og det ser ut som om de venter et nytt parti, men det sa de i den første mailen de svarte meg på og.

Synd, hadde virkelig gledet meg til å spille Uncharted! Blir ikke akkurat noe mindre skuffet nå som trophies også har kommet til dette:mad:

Endret av beverpower
Lenke til kommentar
Surt dette for meg ihvertfall, leverte min andre PS3 til rep på fredag, eller som sony-folk sier, " nei PS3 har ikke noen feil" jaja har hatt like mangen 360er på rep så PS3 har hatt så det så :p

Da må jeg vente 5-9 uker til PS3en kommer tilbake, skal faen spille Uncharted da!!

da har du sjukt uflaks sier bare jeg :p

eneste som har gått dukken hos meg er 360'en engang og da fikk jeg ny<3!

Men gleder meg til å fyre opp uncharted igjen, få mine første trophies!

Lenke til kommentar
Må man slette savegame fila for å få noen av trophies-ene? Jeg startet bare et nytt spill men da er vel rellics-ene jeg allerede har funnet ikke lenger tilgjengelig og teller ikke mtp trophies?

En skal få ett valg når en starter ett nytt spill om en vil beholde skattene som en har funnet når en har spilt igjennom før. Men en kan jo like godt slette saven :)

Og selvfølglig kommer jo dette samme dagen som jeg reiste på jobb...

Lenke til kommentar
Sånn, da var den amerikanske patchen ute for de som har US versjonen av spillet :)

Nais! Takk for tipset. Jeg trodde jeg måtte vente til 22. August nå jeg. Leste et rykte om det en plass. :thumbup:

Edit:leif

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke helt på dette jeg. Har patchet spillet og startet på nytt nå og tatt 3 trophies eller noe sånt. Om jeg går inn på Trophy Collection under spill i XMB menyen kommer alle Trophiene frem, går jeg derimot inn på spillerkortet mitt i friendlisten står det at jeg er i LV. 1 og ikke har et eneste trophie? Hva er dette for noe tull? :wallbash::angry::realmad: Noen som kan legge meg til som venn og se om de får opp Trophiene mine?

PSN: Flekken

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...