Kurt Grusom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som i det hele tatt har greid 100% her? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som i det hele tatt har greid 100% her? En haug med folk som har Platina på Uncharted, ja. Selv mangler jeg bare å fullføre på Crushing for å få det siste Gull-troféet = Platina Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noen som i det hele tatt har greid 100% her? Jeg har er vel en av ganske mange som har 100% på Uncharted. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 all respekt til dere! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 CoD: WAW Platinium er respekt. Warhawk og WipEout er ENDA mer respekt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men nå er ikke denne tråden om de spillene. Eg har også 100% på Uncharted...Har begynt på nytt igjen med ny bruker nå Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 CoD: WAW Platinium er respekt. Warhawk og WipEout er ENDA mer respekt. COD:WaW , er det virkelig et vanskelig spill? Syntes de fleste trophiene går på å spille en bane på veteran? Har ikke WipEout blitt lettere i en ny oppdatering? Men anyway, 100% i alle spill ( unntatt linger in shadows) er respekt. Selv holder jeg på meg bf:bc og er nå på 56 % Nok off-topic... Jeg lurer på en ting angående uncharted trophies: Er den trophien med: drepe 50 fiender (eller noe) uten å dø, enkel på biljakt chapteret. Selv klarte jeg det ikke der eller når du styrer vannscoteren med den syke gunneren(bbazzoca) Noen tips? Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 CoD: WAW Platinium er respekt. Warhawk og WipEout er ENDA mer respekt. Jeg lurer på en ting angående uncharted trophies: Er den trophien med: drepe 50 fiender (eller noe) uten å dø, enkel på biljakt chapteret. Selv klarte jeg det ikke der eller når du styrer vannscoteren med den syke gunneren(bbazzoca) Noen tips? Inne i bunkeren hvor det spawner uendelig med de monstrene, der hvor du må skru på bryterne på hver sin side for at hoveddøren skal åpne seg. Simpelt på det stedet! Satt det i en spoiler, just in case! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Selv greide jeg det egentlig første gangen jeg spilte igjennom, omtrent med en gang, kanskje noe med at jeg spilte på middels. Men det viktigste er bare å ikke dreite seg ut og fall ned noen steder, og holde seg i dekning når livet nesten ebber ut. Og wipout HD er latterlig vansklig, selv med den nyeste updaten, som egentlig bare gjorde det 3% enklere. Så all respekt til folk som klarer det. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men nå er ikke denne tråden om de spillene. Eg har også 100% på Uncharted...Har begynt på nytt igjen med ny bruker nå Nesten så jeg vurderer det samme selv. Fikk plutselig lyst å spille Uncharted igjen når jeg så teasern til Uncharted 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå