Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CoD: WAW Platinium er respekt.

 

Warhawk og WipEout er ENDA mer respekt.

 

 

COD:WaW , er det virkelig et vanskelig spill? Syntes de fleste trophiene går på å spille en bane på veteran?

Har ikke WipEout blitt lettere i en ny oppdatering?

 

Men anyway, 100% i alle spill ( unntatt linger in shadows) er respekt. Selv holder jeg på meg bf:bc og er nå på 56 % :new_woot: Nok off-topic...

 

 

Jeg lurer på en ting angående uncharted trophies:

 

Er den trophien med: drepe 50 fiender (eller noe) uten å dø, enkel på biljakt chapteret. Selv klarte jeg det ikke der eller når du styrer vannscoteren med den syke gunneren(bbazzoca)

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
CoD: WAW Platinium er respekt.

 

Warhawk og WipEout er ENDA mer respekt.

 

Jeg lurer på en ting angående uncharted trophies:

 

Er den trophien med: drepe 50 fiender (eller noe) uten å dø, enkel på biljakt chapteret. Selv klarte jeg det ikke der eller når du styrer vannscoteren med den syke gunneren(bbazzoca)

 

Noen tips?

 

 

Inne i bunkeren hvor det spawner uendelig med de monstrene, der hvor du må skru på bryterne på hver sin side for at hoveddøren skal åpne seg. Simpelt på det stedet! :)

 

 

Satt det i en spoiler, just in case! ;)

Lenke til kommentar

Selv greide jeg det egentlig første gangen jeg spilte igjennom, omtrent med en gang, kanskje noe med at jeg spilte på middels. Men det viktigste er bare å ikke dreite seg ut og fall ned noen steder, og holde seg i dekning når livet nesten ebber ut.

 

Og wipout HD er latterlig vansklig, selv med den nyeste updaten, som egentlig bare gjorde det 3% enklere. Så all respekt til folk som klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...