Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan komme med et tips på hvor en lett kan få den : slå en fiende, etter å ha skadet han med pistol, trophien?

 

 

Ta Chapter Select, og velg kapittel 1, det på båten. Ta Easy, så blir det så enkelt som mulig. Skyt først én gang fra hofta (dvs uten å sikte) og slå ham med runding. Husk at du må slå ham ganske fort etter skuddet, hvis ikke går det ikke.

 

viser det enkelt.
Lenke til kommentar
Noen som kan komme med et tips på hvor en lett kan få den : slå en fiende, etter å ha skadet han med pistol, trophien?

 

 

Ta Chapter Select, og velg kapittel 1, det på båten. Ta Easy, så blir det så enkelt som mulig. Skyt først én gang fra hofta (dvs uten å sikte) og slå ham med runding. Husk at du må slå ham ganske fort etter skuddet, hvis ikke går det ikke.

 

viser det enkelt.

 

 

Aaa, takk. har prøvd før på kapittelet, men da brukte jeg firkant til å ta det avgjørende slaget, så skal prøve.. :thumbup:

 

Pentumsmart: Joda, beklager for OT :( Ligger forresten bak mange av dere, med antall trophies... :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som kan komme med et tips på hvor en lett kan få den : slå en fiende, etter å ha skadet han med pistol, trophien?

 

 

Ta Chapter Select, og velg kapittel 1, det på båten. Ta Easy, så blir det så enkelt som mulig. Skyt først én gang fra hofta (dvs uten å sikte) og slå ham med runding. Husk at du må slå ham ganske fort etter skuddet, hvis ikke går det ikke.

 

viser det enkelt.

 

 

Aaa, takk. har prøvd før på kapittelet, men da brukte jeg firkant til å ta det avgjørende slaget, så skal prøve.. :thumbup:

 

Pentumsmart: Joda, beklager for OT :( Ligger forresten bak mange av dere, med antall trophies... :hmm:

 

 

Ah.. skrev jeg runding? :p Mente firkant, da. Jeg brukte kanskje fem forsøk på det, for hvis du dreper én av dem på en annen måte, så blir det ikke fem på rad = Ikke trophy.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

Hei.

 

Jeg har nettopp spilt igjennom Uncharted: Drake's Fortune på normal (og dermed fått Easy og Normal completion trophies - Yey!), sett credrollen og kommet tilbake til hovemenyen. Etter det trykte jeg Start og så Play; da endte jeg opp med å begynne spillet på nytt. Med åpningsfilmen var jeg tilbake på chapeter 1: Ambushed.

 

Problemet er: hvilken vanskelighetsgrad spiller jeg på? Er det den samme som sist (Normal), ett hakk vanskeligere (Hard) eller noen av de andre (Easy/Crushing)? Har ikke merket at det har blitt så mye vanskeligere - har spilt frem til chapter 5. Jeg gidder ikke spille igjennom spillet en gang til uten å få potensielle trophies/medals.

 

Noen som vet dette?

 

Og btw: Jeg trykte IKKE på: New Game -> (velg vanskelighetsgrad) Easy/Normal/Hard/Crushing -> overføre medals? Ja/Nei.

Endret av Kipperburger
Lenke til kommentar
Inn på options og velg vanskelighets grad. Hvis jeg husker riktig så.
Ok, da kan jeg sikkert finne ut av det - takk! :)

 

Men hvis jeg f.eks. forandrer det fra normal -> hard nå der jeg er, så vil jeg ikke få Charted! - Hard trofet, eller?

 

Nei, du må fullføre hele spillet på den vanskeligheten hvis du vil ha Troféet til 'Hard'.

Lenke til kommentar

Vanskelig nok i Normal synes jeg :p

Men ja, jeg tenkte jeg skulle ta noen flere trophies fordi det gikk alt for raskt å runde spillet, jeg elsket det og vil vil vil ha mer :D

 

Men hvordan blir det, nå har jeg sett rulleteksten og kommet tilbake til menyskjermen. Hva gjør jeg da for å starte og spille, finne alle trophiesene osv? Kan jeg gå via chapter select, eller bør jeg spille ALT på nytt igjen? Jeg er redd for å miste alle trophiesene jeg har fått så langt!

 

Jeg er blond jente, forgive me for asking :innocent:

Lenke til kommentar
Vanskelig nok i Normal synes jeg :p

Men ja, jeg tenkte jeg skulle ta noen flere trophies fordi det gikk alt for raskt å runde spillet, jeg elsket det og vil vil vil ha mer :D

 

Men hvordan blir det, nå har jeg sett rulleteksten og kommet tilbake til menyskjermen. Hva gjør jeg da for å starte og spille, finne alle trophiesene osv? Kan jeg gå via chapter select, eller bør jeg spille ALT på nytt igjen? Jeg er redd for å miste alle trophiesene jeg har fått så langt!

 

Jeg er blond jente, forgive me for asking :innocent:

 

Velg new game og velg ja når du får spørsmål om du vil beholde skatter og slikt. tropies som du har fått forsvinner ikke om du så sletter savegamet. Har du fått en trophy så blir den der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...