Mokko Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nå mangler jeg bare tre Trophies, To gull og ett Plantium, dvs. runne hard og Crushing. Vet ikke om jeg orker det, kanskje jeg bare skal gi meg..? Hvor mye tid brukte folket på Hard + Crushing uten å gå etter Treasures/Trophies? Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Nå mangler jeg bare tre Trophies, To gull og ett Plantium, dvs. runne hard og Crushing. Vet ikke om jeg orker det, kanskje jeg bare skal gi meg..? Hvor mye tid brukte folket på Hard + Crushing uten å gå etter Treasures/Trophies? Tror jeg runda crushing på rundt 6 timer uten å lete etter skatter. De tok jeg på hard så der veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 jeg runda hard på en 9 timer da tok jeg alt av trophies, crushing brukte jeg en 5-6 timer på Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 OK, kanskje jeg skal gå inn for det likevel.. Men ikke før om noen dager Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tok 6-7 timer her. Tok lengere tid før jeg kom til neste level selvøflelig. Det merket jeg veldig og det irriterte meg da jeg hadde godt ut for ammo og måtte snike meg på folk og brutal banke dem. For noen hjerteslag jeg hadde da. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Tok 6-7 timer her. Tok lengere tid før jeg kom til neste level selvøflelig. Det merket jeg veldig og det irriterte meg da jeg hadde godt ut for ammo og måtte snike meg på folk og brutal banke dem. For noen hjerteslag jeg hadde da. Husker siste gangen jeg kom inn i kirka på crushing, gikk tom for ammo så løp ut og ned trappa og gjemte meg bak trappa. Til slutt kom det en pirat og jeg brutalbanka han og fikk ammo. Hjertet banka bra her også da:p Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har tatt alt av Trophies i Uncharted bortsett fra å fullføre spillet i "Crushing-mode" - der er jeg kommet nesten 80 % Et spill som virkelig burde få Trophies-støtte er GTA IV! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 No way, too much to do ! Kan noen lage den ultimate trofe tråd? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 YESS!! Kl. 00:04 fikk jeg offisielt Platinum-trofeet til Uncharted: Drake's Fortune. Nå skal jeg aldri mer spille det spillet... ALDRI (Lei som bare det) Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 No way, too much to do ! Kan noen lage den ultimate trofe tråd? Kan gjøre det jeg vetts! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Føler eg henger langt etter her Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 en ting jeg savner litt er et sted hvor det står hvor mye du har igjen av de forskjellig trofeene...F.eks at du har tatt 53 headshot eller har tatt 7 brutal combo greier så man ca. vet hvor mye det er igjen... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 en ting jeg savner litt er et sted hvor det står hvor mye du har igjen av de forskjellig trofeene...F.eks at du har tatt 53 headshot eller har tatt 7 brutal combo greier så man ca. vet hvor mye det er igjen... Hadde vært genialt å hatt det ja. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 trophies er i starting fasen atm da, blir mer støtte for slikt senere Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 for å unlocke Crushing kan jeg ta og velge kapitel også velge hard eller på jeg spille gjennom det igjen på hard... PS: her står det hvordan man kan på crushing uten og mekke det på hard først...For dem som gjorde som meg, og glemte seg og tok normal:P eller for dem som ikke gidder og mekke det mer enn en http://boardsus.playstation.com/playstatio...ge.uid=37670785 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Hmm, skjønte ikke helt hva du mente? Hva var spørsmålet? Lenke til kommentar
Trixhead Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Dette er kult ass. har nesten fått alle trophyene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nå mangler jeg bare gull-trophyet man får for å runde spillet på Crushing, og såklart Plantium-et, da. Har ikke startet på Crushing enda, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå