Falsk Admin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 http://www.ungdomshjelpen.110mb.com/ Bra dårlig nettside. For lite av noe, for mye av noe annet. (Spør gjerne spørsmål) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) 503 Service Unavailable Unable to connect to 66.197.252.182 kommer mao ikke inn på den Endret 4. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Falsk Admin Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 503 Service UnavailableUnable to connect to 66.197.252.182 kommer mao ikke inn på den Siden nede test den senere. Fant det ut akuratt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du kan umulig mene den sida seriøs? For å si det mildt: Helt jævlig Dårlig typo, buttons som overhodet ikke passer, "banner" i helt feil bredde, for mye luft, alt for knæsje farger. Sett opp design først, bare å begynne på nytt med den der Lenke til kommentar
Falsk Admin Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 LES. var bare kritikken på siden jeg var ute etter, men ellers takk. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det var kritikk til nettsiden. Hvis du ønsker at dine besøkende skal lese innholdet på nettsiden din skulle det bare mangle at du mestrer norsk. Vet ikke helt om et godt språk ville reddet nettsiden din (som jeg verken finner interessant eller morsom), men det er iallefall en begynnelse. Angående designet, så er det ikke så mye å si. Det ser rett og slett ikke bra ut, og det beste ville sannsynligvis være å starte fra scratch. Edit: Oh, the irony. Endret 5. august 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 SPØRSMÅL:Noen veldig gode venner mobber meg fordi jeg er homo, hvordan kan jeg få dem til slutte? SVAR: Mobb dem til bake fordi dem ligger med deg, og slå dem i hjel. LOL Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) SPØRSMÅL:Noen veldig gode venner mobber meg fordi jeg er homo, hvordan kan jeg få dem til slutte? SVAR: Mobb dem til bake fordi dem ligger med deg, og slå dem i hjel. LOL Ikke vanskelig å se at siden er laget av drittunger Forresten rar måte å beskytte seg mot XSS Endret 5. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå