FenrisC0de Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Får håpe jeg får grønn slik at jeg har to i samlingen min. Må man ha med laptop selv, eller får man utlevert? Hvis man får, hvilken er det man får? Du får utlevert. Forsvaret har innkjøpsavtale med HP, så blir nok en EliteBook av noe slag du ender opp med. Skolen kjøper inn nye modeller fortløpende. Vi speccer de for det behovet elevene har, altså god prosessorkraft og mye RAM (For VM). Grafikkort er ikke prioritert, så du får ingen super gamingmaskin, men for alt mulig annet duger den godt! Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Får håpe jeg får grønn slik at jeg har to i samlingen min. Må man ha med laptop selv, eller får man utlevert? Hvis man får, hvilken er det man får? Du får utlevert. Forsvaret har innkjøpsavtale med HP, så blir nok en EliteBook av noe slag du ender opp med. Skolen kjøper inn nye modeller fortløpende. Vi speccer de for det behovet elevene har, altså god prosessorkraft og mye RAM (For VM). Grafikkort er ikke prioritert, så du får ingen super gamingmaskin, men for alt mulig annet duger den godt! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Får håpe jeg får grønn slik at jeg har to i samlingen min. Må man ha med laptop selv, eller får man utlevert? Hvis man får, hvilken er det man får? Du får utlevert. Forsvaret har innkjøpsavtale med HP, så blir nok en EliteBook av noe slag du ender opp med. Skolen kjøper inn nye modeller fortløpende. Vi speccer de for det behovet elevene har, altså god prosessorkraft og mye RAM (For VM). Grafikkort er ikke prioritert, så du får ingen super gamingmaskin, men for alt mulig annet duger den godt! Skulle det stå noe mer enn bare sitat? Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Får håpe jeg får grønn slik at jeg har to i samlingen min. Må man ha med laptop selv, eller får man utlevert? Hvis man får, hvilken er det man får? Du får utlevert. Forsvaret har innkjøpsavtale med HP, så blir nok en EliteBook av noe slag du ender opp med. Skolen kjøper inn nye modeller fortløpende. Vi speccer de for det behovet elevene har, altså god prosessorkraft og mye RAM (For VM). Grafikkort er ikke prioritert, så du får ingen super gamingmaskin, men for alt mulig annet duger den godt! Skulle det stå noe mer enn bare sitat? Wops! Nei, trykte bare feil på mobilutgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå