Gå til innhold

Age of Conan: Conans Royal Army rekrutterer på Ymir PvE

Anbefalte innlegg

Conans Royal Army

Rekrutterer på Ymir PvE Server

Hvem er vi?

Conans Royal Army er ett av de største internasjonale guildene på Ymir med over 300 medlemmer. Her har vi ett flott miljø der vi hjelper de som trenger det uten at du må spørre to ganger.

Per idag har vi en Tier 2 by 100% ferdig, og har nettopp fått opp Tier 3 keep. Dvs. at innen kort tid vil vårt guild gi deg muligheten til å endelig fullføre dine professions.

Vi har også fått opprettet en TS server, der du kan logge deg på å være "sosial" om du ønsker det.

Hva ser vi etter?

Så lenge du har kommet deg forbi Tortage så er du velkommen til å bli med i Conans Royal Army, det eneste vi fokuserer på er:

* Du er villig til å hjelpe til når vi trenger deg

* Du gjør ditt beste for samle ressurser vi mangler til guildbyen

* Oppføre deg voksent og være hyggelig

* At du prøver å være så aktiv som mulig

Om du spiller Guardian, er dette veldig positivt for alle i guildet. Vi trenger noen som er pålogget og villig til å hjelpe til i grupper! :)

Vil du være med?

Om dette virker interessant kan dere sende en /tell til Konox, Toeri eller Englrad ingame eller skrive en søknad på Conans Royal Army. Det er også mulig å sende meg en tell (/tell Azraille) så kan jeg få sjefene til å sende ut en invitasjon :)

post-142698-1217853738_thumb.png

Sees i Hyboria!

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg ville bare svare her, er intressert. Har vært veldig inaktiv i det siste, men håper jeg kan være med i en sosial og ikke minst hyggelig guild. Så dere virker abolutt som tingen :)

Skal vurdere å sende søknad, må bare se om jeg intressert i å starte litt igjen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...