sorcer83 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er på utkikk etter ny pcskjerm og lurer på om det er noen som har erfaring med denne skjermen. Den selges på Elkjøp til 2495kr Lenke til kommentar
sorcer83 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Gikk til innkjøp av denne skjermen i går og den virker ganske grei, men jeg synes å ha ett hint av rødskjær ifra midten og ned. Noen som har noe forslag til hvordan jeg kan fikse dette selv? Ser det ved hvit bakgrunn.... Lenke til kommentar
Bullfrog_ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fornøyd med skjermen så langt? Kjøpte den selv for noen dager siden, og er ikke plaget med rødskjær, men kan tenke meg det kommer av at du ser litt ovenfra på skjermen, prøv å vri den litt mer bakover. Den er litt følsom "opp og nedover", men er helt ok når det gjelder sidesyn. Tror ikke man får noe særlig mer for pengene på andre skjermer Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nå som dere harr hatt denne skjermen ei stund, hvordan liker dere den? http://preview.tinyurl.com/pc-skjerm-hos-elkjop den selges nå til 1995 hos elkjøp. Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Slenger meg på her. Har bestillt denne på elkjop.no til 1349,- Noen som har erfaringer med den? Innsynsvinkel? Farger? Svartnivå? Er baklyset jevnt? Lenke til kommentar
Nicon Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Noen med erfaringer nå? Skjermen er helgetilbud på elkjop.no: 1395,- På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Denne er også denne helga på tilbud, og kommentarer og erfaringer verdsettes fortsatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå