StorPeder Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvilken vifte burde jeg kjøpe? Den må gi masse kjøling, OG den må gå stille! Jeg har sett på slk 900, thermaltake, mist silent twin mm.. Hjelp'a ! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Pliis. Ingen som kan gi meg et raskt og greit svar?? ...og hvordan er Thermaltake Smart & Silent Volcano 9 variable speed CoolMod til dette formålet? egnet? jeg kjører på xp 2800 m/ boxed vifte Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Har sagt det før og sier det igjen..... Sjekk disse: Deep Impact Super Silent og Deep Impact High Performance De er rated til XP3000+ og over.... Koster jo litt, men du får mye kjøler for penga... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis du har pengene, syns jeg du bør vudere en av modellene til thermaltake, slk 600, 800 eller 900. Samme med en rolig papst vifte, bør det bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå