Gå til innhold

Hjelp med oppsøking av person

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var nylig på ferie hvor jeg møtte ei svensk jente på hotellet jeg gjerne vil opprettholde kontakt med, men vi utvekslet aldri navn eller telefonnummer. Dog vet jeg sånn ca alderen hennes, hvor mange hun reiset med, hjemreisedato og hvor hun fløy hjem, altså informasjon nok til at reiseselskapet burde klare å finne ut hvem jeg tenker på. Men reiseselskapet har taushetsplikt, så det hjelper ikke å kontakte de.

Noen som vet hvordan jeg kan oppsøke vedkommende?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har sett mange som har laget facebook-grupper så det kan hjelpe.

selv om flyselskapene har taushetsplikt kan de videresene hevnendelsen din. det gjorde iallefall folkeregisteret for meg en gang jeg traff ei på toget og etterlyste henne blandt annet der (da visste jeg blandt annet fornavn, fødselsdato og hvor hun var fra).

Lenke til kommentar

Jeg vet faktisk ikke fornavnet eller etternavnet.

Men jeg har en del informasjon som burde være tilstrekkelig for reiseselskapet til å finne ut hvem jeg tenker på, eller hvertfall finne hele reisefølget. Informasjonen jeg har kan peke tilbake på en annen person også, som enten er ei venninne av vedkommende eller familieslektning (søster, kusine etc.). Men så lenge det bare er 2 personer mener jeg selskapet bør klare å finne begge, for eksempel å videresende henvendelsen. Om det så er til begge personene, eller venninna/reisefølget vil bare det også hjelpe enormt mye.

Problemet er at jeg reiste med Star Tour Norge og ho Star Tour (Fritidsresor, samme greia) Sverige. Jeg vet ikke om Norge og Sverige sitter på den samme informasjonen om gjestene, eller om jeg må kontakte begge separat. Svenskene har det hvertfall ikke travelt med å besvare epost for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...