Earlskruf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Et fint lite bilde, med et utrykksfullt fjes. Lurer paa hva han tenker paa. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jøss. Earlscruff er vårt første ikke-menneskelige primat-medlem. Det visste jeg ikke. Men uansett synes jeg at bildet av hans familiemedlem er ganske flott og uttrykksfullt. Synd at broren må bo i fangenskap når Earl selv får gå fri. Jaja, verden er ikke rettferdig. Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Utrolig flott bilde! Masse sjarm, skarpt bilde og fin kontakt med bror din! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Åh, dette var trist Hvite flekken helt til venstre forstyrrer en del. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det formidler absolutt noe. Jeg er litt usikker på hva, for uttrykket er litt tvetydig. Men setter jeg det i forbindelse med tittelen så blir det sorgfullt. Et fint bilde. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 It was just something about the expression : -] Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Liker det godt. Det er sterke følelser i bildet. Har ingenting å utsette på det egentlig. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dette var skarpt og fint! Liker uttrykket og stemmningen er bra/sterk. Ja, en kan lure på hva han tenker slik han ligger. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kult bilde av en stakkarslig brunette. Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg glemte å nevne at jeg synes han ser kjempefornøyd ut med tilværelsen, ser ikke noe trist i bildet. Jeg tolker emnetittelen på en humoristisk måte, da passer den - men hvis det var meningen at det skulle være trist at han er i fangenskap, da synes jeg ikke tittelen passer like bra. Men som noen nevner her: uttrykket kan være litt tvetydig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Humoristisk? Betyr det at Earl ikke er en ape? Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Humoristisk? Betyr det at Earl ikke er en ape? Nei nei, tenkte mer på at han ikke hadde lagt ut bildet av broren sin hvis han synes det var trist å se han i fengsel. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Earl er vell en onrango-ett-eller-annet. om det er det vill ville tenke på. Men som så mange sier (eks. Penn Jillette) aper er morsomme uansett hva de gjør eller hvor de er. (mulig fordi deres vanligest aggresive angrep er å kaste ekskrementer.) Syns dette var en morsom måte å se på noe som ikke her helt en rose dance (dyr i fangenskap, og hvor vi kommer fra. ) Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Earlscruff, jaja.. Velkjent kvasi-intelektuell-humor Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Veldig spesielt bilde som trekker oppmerksomheten min i hvert fall. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Earlscruff, jaja.. Velkjent kvasi-intelektuell-humor Men ditt artsopphav ønsker du altså ikke å kommentere Lenke til kommentar
gregor Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Ja, en kan lure på hva han tenker slik han ligger. Tror neppe han tenker så mye, i hvert fall ikke med ord/språk slik vi gjør. Men kanskje han ser for seg en stor, gul og saftig banan? gregor Endret 6. august 2008 av gregor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå