Happydevil Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har tenkt å kjøpe en Husqvarna WRE 125 men hva tror dere? Har ikke lyst på en Yamaha hadde en og vil ha noe nytt. Men det koster vel en del med Husqvarna. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Regner med at det er crosser du er ute etter? Ellers hadde jeg personlig gått for en Cagiva Mito Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Regner med at det er crosser du er ute etter? Ellers hadde jeg personlig gått for en Cagiva Mito Nei ikke crosser Sånn du kan kjøre på veien med. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja altså, enduro/cross altså denne type lettsykkel Her har du et bilde av Cagiva Mito, det er en racingsykkel. Endret 4. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Tenkte på en enduro ja men ikke racer sykkel, blir for raskt Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 bestemmer man ikke selv hvor fort man skal kjøre da? Lenke til kommentar
thabech Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ktm 125exc *kremt kremt* Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjøp KTM. Billigere enn Husqvarna og du får igjen mye når du selger den. Den går også best av alle 125. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kjører ikke Mito fra den da? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 KTM mot Mito? Hah, Mito har ikke sjangs! 0-140km/t eier ktm ALT av registrert 125. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Spiller det noen rolle da? Skal fortsatt holde fartsgrensene.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 KTM mot Mito? Hah, Mito har ikke sjangs! 0-140km/t eier ktm ALT av registrert 125. Regner ikke med du har prøvd akkurat. En kamerat med FP RS125 dro en EXC med 200ccm-blokk etter 100km/t, nokså lett. Trådstarter: Kikk på Aprilia MX 125. Holdbare, spreke og tøffe sykler. Ikke så halvgæren pris heller. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bare for å få det oppklart, en KTM drar ikke alt, en Husquarna og en KTM ligger rimelig nærme hverandre ved et dragrace. En KTM drar Mito i aks ja, men en Mito har bedre toppdrag, og dermed har fordel i 100+ Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 kjøp ktm for faen! har det selv.. ktm exc 125 08 mod det er herlig å kjøre, spess med SM dekka som jeg kjøpte Lenke til kommentar
stius Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ehm, trur det sir seg selv at en mito slår en ktm på bane/veg. ktm er en halvcross og mito en bane racing sykkel. Så ktm slår nokk mare mitoen i terrenget =) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 HEhee, naj. Kåtemenn tar nok mitoen på bane også, om det er en del svinger. Lenke til kommentar
Lamboboy Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Kjøp KTM EXC 125 du!! For de første er den jævlig kjapp fra 0-100 Å det er jo bare lov og kjøre 80 på norges veier så hva er vitsen med en sykkel som går bra fra 100 å oppåver? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Neida, for all del, kjør i 80km/t du, selv om det er 100-sone flere steder. Dessuten er det vel greit å ta en liten forbikjøring en gang i blant? Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg spurte verkstedet mitt hva i huleste jeg skulle med en sykkel som går i over 200, han svarte; "Prøv det, så skal du se". Jeg fikk prøve en sliken snerten Honda CB600F Hornet med 78 HK, passerte 200 rimelig greit og fy faen å morro det var! Så fart er morro, that's it. Men kjører enduro selv, Aprilia MX 125 FP(34HK i mottor) som gjør noe et sted mellom 150-160, shitmorro. Poenget mitt er, MYE VIL HA MER! har du hatt en 15 hesters 125ccm sykkel lenge nok vil du ha mer, det er fakta, det er sånn vi mennesker er laget.! så kjøp deg for all del en sykkel med mye trim potensiale.! Men, hold deg LANGT unna Aprilia, det sier jeg, som har en selv! Det er samme ventetider på bestillingsdeler uansett hvilken type du har, jeg venta 3 månder på en original svanehals, og jeg måtte kjøre med hull i oljetanken i drøye 5 månder før de klarte å finne en nede i Italia, grunnen til det er at de har sluttet å produsere deler til denne sykkelen. Men nå er jo Aprilia importøren i Norge konk, så nå tar det vel enda lenger tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå