Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Åssen lett sykkel anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
KTM mot Mito? Hah, Mito har ikke sjangs! 0-140km/t eier ktm ALT av registrert 125.

Regner ikke med du har prøvd akkurat.

En kamerat med FP RS125 dro en EXC med 200ccm-blokk etter 100km/t, nokså lett.

Trådstarter: Kikk på Aprilia MX 125. Holdbare, spreke og tøffe sykler. Ikke så halvgæren pris heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spurte verkstedet mitt hva i huleste jeg skulle med en sykkel som går i over 200, han svarte; "Prøv det, så skal du se". Jeg fikk prøve en sliken snerten Honda CB600F Hornet med 78 HK, passerte 200 rimelig greit og fy faen å morro det var! Så fart er morro, that's it. Men kjører enduro selv, Aprilia MX 125 FP(34HK i mottor) som gjør noe et sted mellom 150-160, shitmorro.

Poenget mitt er, MYE VIL HA MER! har du hatt en 15 hesters 125ccm sykkel lenge nok vil du ha mer, det er fakta, det er sånn vi mennesker er laget.! så kjøp deg for all del en sykkel med mye trim potensiale.!

Men, hold deg LANGT unna Aprilia, det sier jeg, som har en selv! Det er samme ventetider på bestillingsdeler uansett hvilken type du har, jeg venta 3 månder på en original svanehals, og jeg måtte kjøre med hull i oljetanken i drøye 5 månder før de klarte å finne en nede i Italia, grunnen til det er at de har sluttet å produsere deler til denne sykkelen. Men nå er jo Aprilia importøren i Norge konk, så nå tar det vel enda lenger tid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...