havfal Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Oioioi! Breaking news! At noe slikt kan skje! Dette er noe som skjer alle elektroniske ting fra tid til annen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Og ikke bruk det tullet med at egennavn skal skrives med kun stor forbokstav, dere skriver jo HTC med kun store bokstaver.Haha, dagens. :!: Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvorfor hadde han en blå iPhone egentlig? Tror den er sort, men lyse gjør at den ser litt blå ut. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dette er en svart iPhone, ikke blå Synes forøvrig den så fake ut, skriften var litt vell synlig. Har sett kopier med mine egne øyne som er vannvittig like originalen, trodde faktisk den var original selv helt til jeg prøvde den å merket treghet, samt at den var noen gram lettere. Dette var ikke en china copy men tydeligvis side produksjons produkt (kjøpt i Bosnia faktisk). Men men er det ekte vare er det som flere sier ikke noen stor nyhet, dette skjer jevnt og trutt. Eneste forskjellen er at iPhone er i vinden (på godt og vondt) derfor når en slik fillesak fram til medier verden rundt. Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja nå kan man velge om man vil ha en telefon som tar fyr (iPhone)eller en telefon som eksploderer (Nokia) Haha! Nokia er mye bedre enn apple til å lage telefon... apple greier jo ikke å få batteriet til å eksplodere skikkelig engang! enda en funksjon iphone mangler... seriøst apple, svakt! Lenke til kommentar
nordgard Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Får håpe for Iphone eiere at den ikke ser sannheten i folk da, er jo mange Iphone eiere/fanboys som nekter å innrømme at Iphone er en ræva telefon. Men det er jo noe alle innerst inne egentlig vet. Hvordan kan du påstå noe slikt? Jeg har hatt iPhone i over ett år og er godt fornøyd med den. Hvor lenge har du hatt din (om du overhodet har hatt noen i det hele tatt)? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Følgelig er det en teknologisk elendig telefon. Designet og brukergrensesnittet er derimot veldig godt, men den mangler et hav av teknologi og støtter relativt få formater. Endret 4. august 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Iphone: Telefonen som brenner for deg Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 og jeg som trodde god fysisk kvalitet var en av tingene Apple kunne best. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Merkelige hendelser dette her. Hvis telefonen ligger i lommen, og ingen operasjoner gjøres, er det en smule merkelig. Den skulle liksom kjørt seg fast eller noe sånt, og deretter blitt varm. Bra er det ikke. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En idiotisk ting å skrive om. For alt eg veit så er det solgt millioner på millioner Iphone, hadde vore rart om det ikkje var feil på noen av de. Agurknytt Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En feil er helt greit, det er derimot noe elt annet når feilen fysisk skader noen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En idiotisk ting å skrive om. For alt eg veit så er det solgt millioner på millioner Iphone, hadde vore rart om det ikkje var feil på noen av de.At noen millioner telefoner er mye er enda en iPhone-myte. Nokia solgte 15 millioner smarttelefoner bare i årets første tre måneder. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Og? Poenget er at ingen Nokia-telefoner har smeltet i lomma den siste tiden selv om Nokia i følge tallene for Q1 solgte over sju ganger så mange smarttelefoner som Apple. Alt jeg sier er at argumentet "de har jo solgt mange telefoner" bare er tullprat. Endret 4. august 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den hadde sikkert vært gjennomvåt med vann og ble varm pga kortslutninger o.l, men det er det ingen som tenker på - alle tenker "YES! Vi kan saksøke Apple" Ps, jeg liker ikke iPhone og er ingen fanboy, men jeg liker enda mindre folk som må ut i media for noe som sannsynligvis ikke er produsentens feil i det hele tatt. Lenke til kommentar
ElectricPizza Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Må si iPhone virker mindre fristende med alle disse problemene. Første generasjon var genial siden den hadde et deksel laget av solid metall. Hvorfor den overoppheter, skal jeg ikke si så mye om, men tipper at det har med batteriet å gjøre. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ALLE telefoner på dagens marked har sikringer og tempfølere som slår av og kutter strømmen til telefonen hvis den blir for varm eller trekker for mye strøm. (det er også grunnen til at mange opplever telefoner som skrur seg av helt av seg selv og må sende de på service) Det er derfor trolig at telefonen har hatt en kortslutning som da har gått "rundt" sikringen. Endret 4. august 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Når du har flere millioner enheter på markedet, så er det feil på mange titusen. Noen av de feilene vil føre til skader på en eller annen måte, det er ikkje til å unngå. At batterier kan bli ekstremt varme pga feil er en kjent sak. Det er ingen nyhet Å si at Nokia er bedre, eller at Iphone er noe dritt bare ut ifra denne artikkelen er bare tull Endret 4. august 2008 av Dragavon Lenke til kommentar
NoModE Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 iPhone bør uten tvil fjernes fra det norske markedet, da den er helsefarlig. Litt varmere og kanskje i flammer, så kunne den nok skapt enda større skader og ødeleggelser. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 iPhone bør uten tvil fjernes fra det norske markedet, da den er helsefarlig. Yes, en logisk slutning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg