Mafo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 En uheldig Iphone-eier fikk forbrenninger da telefonen hans ble i overkant varm. Les mer Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 au :O tipper den bare brenner brukere som ikke liker den Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) au :O tipper den bare brenner brukere som ikke liker den Får håpe for Iphone eiere at den ikke ser sannheten i folk da, er jo mange Iphone eiere/fanboys som nekter å innrømme at Iphone er en ræva telefon. Men det er jo noe alle innerst inne egentlig vet. Endret 4. august 2008 av EldarH Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nå har jeg gjort det itl en vane å ikke sove med ting i lommene, men det der.. aoutch! Skulle ønske jeg kjøpte den hvite.. EldarH, hvordan er det relevant til tråden? (gidder ikke begynne å argumentere her - er altfor lei av troll) Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvorfor hadde han en blå iPhone egentlig? Men uansett...ble litt glad for at jeg bor i kalde Norge nå Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Best å behandle iPhonene fint så den ikke hevner seg Endret 4. august 2008 av Gordion Lenke til kommentar
ryback Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Apple kan i det minste ikke skylde på bruk av uoriginalt batteri! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Apple forsvarer sikker med å si: "It's to hot to handle!" :!: Hvorfor hadde han en blå iPhone egentlig? Det er sikkert fordi vente tiden for den "vanlige" svarte/krom er lang. Jeg var i USA da den nye ble lansert og det var LAAAANG kø utenfor alle Apple butikker. Slik var det i flere dager etter. Så kom det frem at den svart/sølv er utsolgt og folk måtte velge de andre fargene. Ville de ha den svarte måtte de vente noen uker. Endret 4. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Nok en gang bevises det at iphone er et dårlig produkt på alt annet enn det grafiske. Jaja, det går seg til. Gjelder for øvrig mange produkter i Apples segment. Ei venninne fikk Nanoen sin smelta etter noe lignende. Endret 4. august 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Alle produkter har noen feilproduksjoner, f.eks. var det batterier som sprengtes i datamaskiner for en stund tilbake. Men hvorfor skriver dere Iphone? Det heter jo iPhone. Og ikke bruk det tullet med at egennavn skal skrives med kun stor forbokstav, dere skriver jo HTC med kun store bokstaver. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 HTC er en forkortelse. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ahhh jeg føler en offtopic kommer Men det er skummelt med batteri ja, lurer på hvor mye cash han får ut av apple nå som deres produkt nesten drepte han Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg tror sannelig forumet har fått en gjeng med Hateboyz for å balansere Fanboyz. Makan til grining Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja nå kan man velge om man vil ha en telefon som tar fyr (iPhone) eller en telefon som eksploderer (Nokia) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 au :O tipper den bare brenner brukere som ikke liker den Får håpe for Iphone eiere at den ikke ser sannheten i folk da, er jo mange Iphone eiere/fanboys som nekter å innrømme at Iphone er en ræva telefon. Men det er jo noe alle innerst inne egentlig vet. Flott og saklig [/ironi] Er vel snakk om batteri som har anntent. Er ikke uvanlig dette egentlig, men klart flott i disse agurknyhetstider når det er et produkt med såpass mye medieomtale som er rammet. Det jeg faktisk er overrasket over, etter å ha lest den orginale tråden, er faktisk at offeret ikke er hypp på å saksøke Apple. Cred til amerikaneren. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja nå kan man velge om man vil ha en telefon som tar fyr (iPhone)eller en telefon som eksploderer (Nokia) Jeg går for den som exploderer, bedre å dø med engang enn å brenne ihjel Men hvordan kan batteri utløse energi så heftig?, det er jo en liten brikke, å de sprenger å smelter å dreper nesten folk hver dag.. sjokkerende.. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvorfor hadde han en blå iPhone egentlig? Det er sikkert fordi vente tiden for den "vanlige" svarte/krom er lang. Jeg var i USA da den nye ble lansert og det var LAAAANG kø utenfor alle Apple butikker. Slik var det i flere dager etter. Så kom det frem at den svart/sølv er utsolgt og folk måtte velge de andre fargene. Ville de ha den svarte måtte de vente noen uker. Trodde alltid at det bare fantes Hvit og svart...pussig. Forresten, var på lanseringen 11. juli rett utenfor Apple Store i New York, så vet hva du snakker om Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Alle produkter har noen feilproduksjoner, f.eks. var det batterier som sprengtes i datamaskiner for en stund tilbake. Men hvorfor skriver dere Iphone? Det heter jo iPhone. Og ikke bruk det tullet med at egennavn skal skrives med kun stor forbokstav, dere skriver jo HTC med kun store bokstaver. Korrekt, Det Var Apple sine bærare Hahahaa og litt til Apple = design >kvalitet Endret 4. august 2008 av hproslan Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 I tråden blir det vel nevnt at det er en svart telefon, men at plastikken egentlig er delvis gjennomsiktig ved mye belysning, og ikke helt svart(?). Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Glad jeg har 1. generasjons jeg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg