schpa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei, jeg lurer på om det er verdt å bruke 60 kr. ekstra for OCZ Vendetta 2 istedenfor eneren? Har ikke akkurat flust med penger og da må jeg prøve å spare penger når det er mulig Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, ytelsen i mine øyne er verdt å betale de ekstra 60 kronene for. Lenke til kommentar
schpa Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Da går jeg for toeren Takk for svar Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jg gikk for 1'eren pga plassproblemer og fant ut at dette faktisk var den beste som ville passe mitt kabinett. Jeg kikket på Scythe og et par andre merker, men gikk for Vendetta... Problemet nå er at netshop.no utsetter og utsetter lagervare datoen. Det samme gjelder med Vendetta 2. Lurer på om OCZ har problemer med å gi ut for tiden Lenke til kommentar
schpa Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Det er nok OCZ som er problemet for det er ingen andre nettbutikker som har Vendetta en eller to. Det står at det skal komme om tidligst en uke...huff...det pirrer tålmodigheten min Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg vurderer å kansellere ordren og bestille et billig vannkjølingssett! (siberian tiger).. koster ikke så mye og kjøler antakeligvis en good del bedre enn Vendetta! Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg sente epost til netshop.no og fikk svar: Hei,CPu kjøleren er nok litt forsinket. Har ikke noen fastsatt dato enda, derfor flyttes lev dato automatisk av systemet vårt. Ville nok vurdert en annen type dersom du vil ha det i hus raskest mulig. Mvh Asbjørn Netshop support Endret 5. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå