Pett3r Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Heisann, jeg kjøpte meg ny pc i mai, men jeg byttet ut bare hovedkomponentene og har derfor samme cd-rom, dvd-brenner, kabinett, strømforsyning etc som før. Det som er problemet mitt, er at jeg har helt glemt hva slags dvd-brenner jeg har.. Jeg fikk et tips av en venn å laste ned PcWizard 2008, men det jeg får opp der er som følger: "DVD-Rom Drive: _NEC DVD_RW ND-4551A ATA Device" Men hva gjør jeg nå, hvordan vet jeg hvilken dvdbrenner jeg har og hvordan finner jeg driver til den? På forhånd takk Endret 4. august 2008 av Pett3r Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du har selv kommet med svaret: "DVD-Rom Drive: _NEC DVD_RW ND-4551A ATA Device" Se hos NEC for evt. drivere. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hva skal du med driver til denne? Alle nyere operativsystem har innebygget støtte for disse enhetene. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 "DVD-Rom Drive: _NEC DVD_RW ND-4551A ATA Device" ... hvordan vet jeg hvilken dvdbrenner jeg har ... Svaret ga seg selv, les hva du skrev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå