Varmo Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Vil påstå at dagens episode var flere hakk bedre enn den første, ser allerede fram til neste sending. Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Selv om første sending var bra, var denne ukens sending glimrende! Tenker at første program bar litt preg av nye lokaler, nye kollegas og så videre. Synes også klippingen av podcasten denne uken var bedre enn sist. P4-podcastene har litt å gå på.. Uansett er det godt å ha herrene Golden og Antonsen tilbake i eteren. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Må bare gjøre et forsøk på å få denne tråden fram i lyset igjen. Misjonen er faen meg genialt. Jeg er fullstendig hekta, og podcastene blir konsumert svært fort. Har hørt de fleste. Er vel flere enn meg som digger disse karene? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Misjonen er gode greier, jeg podcaster dem selv. Ut i fra åpningsinnlegget til Termo ser det ut til at det finnes eldre podcasts enn 22.08.2008? Hvis så er tilfelle, hadde det vert mulig å få lastet dem opp en plass slik at vi som ikke har dem kan få lastet dem ned? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Forstår jeg det rett het programmet "Kommisjonen" før, og gikk på kanal24. Det heter vel Radio Norge nå, ellerno? I hvert fall sånn jeg har forstått det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Det er selvsagt helt korrekt. Etter litt rask søking ser det ut til at det er flere uavhengige torrents der ute med rundt 4GB podcasts fra Kommisjonen i hver. Den første er laget av en her på forumet og finnes her, den andre er lastet opp på en side som jeg ikke kan linke til på grunn av retningslinjene. Sistnevnte ligger som vedlegg til denne posten og ser ut til å ha flere aktive seeds enn førstnevnte. Kommisjonen2.torrent Endret 2. november 2009 av fargoth Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Misjonen er genialt! Lokalnytt Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hehe, ja misjonen gjorde alltid fredager ENDA deiligere når jeg kjørte budbil Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Misjonen er morsomt det, men jeg synes det blir litt mye smør på flesk når det sendes om igjen på lørdagen. Bedre med meggene da Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Misjonen er eit av favorittradioprogrammane mine. Atle Antonsen sin leik med det norske språk er fantastisk. Elsker dei gamle orda og uttrykka han kjem med. Golden Duck er sjølvsagt yndlingsinnslaga, er så mykje gullkorn der. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Liker også dette programmet, men synes ofte at de virker vel uforberedt. Blir litt mye surr til tider. Blir også litt mye med Destilert, "Destilert, destilert" og "God Gammal Årgang". Forøvrig er Golden den morsomste av de to, men sammen blir de dynamitt. Anbefaler folk å se programmet "En lun aften" som i bunn og grunn var Misjonen på TV. Dessverre har jeg bare sett utdrag fra det på den Best Of DVDen med Antonsen, men Goldens undersøkende journalistikk-innslag om en artikkel i bladet Scanorama (Det som ligger i setene på SAS-fly) var virkelig hysterisk morsomt. Endret 26. januar 2012 av RastaXP Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sliter med å finne tilbake til en episode. De snakker om den nye tv-kanalen MAX. Noen som vet hvilken det er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå