Varmo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Satt akkurat og hørte på P4 og plutselig dukker stemmene til Antonsen og Golden opp, jeg gjør et byks mot radioen, skrur opp lyden og får med meg nok til å høre at de kommer tilbake på lufta på P4 snart. Dette blir fantastisk, tidenes radioprogram kommer tilbake Har alle podcastene på PC'en og hører igjenom de igjen og igjen, nytt stoff skal bli konge. Endret 29. august 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jøss. P4. Trodde de ikke det hadde så mye til overs for akkurat den kanalen. Håper P4 også legger ut podcast. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Regner med at det blir Podcast siden det var en så stor suksess når det gikk på Kanal 24, P4 har jo allerede begynt å podcaste Bye & Rønning Show. Endret 4. august 2008 av Saiyaman Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=198358 gir noen fler detaljer Lenke til kommentar
gaaserud Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=198358 gir noen fler detaljer Oj som jeg gleder meg! Beste programmet på radio. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 «Kommisjonen» har blitt «Misjonen»: http://www.p4.no/story.aspx?id=281359 Starter opp fredag 22. august. Sendetid mellom 10-12. Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette er en gledens dag! Jeg formelig hoppet i stolen da jeg leste det.. Regner med at de fortsetter sin spede satsning på podcast, men det betyr kanskje mindre penger i kassa for en komersiell kanal? .. Jeg kommer uansett til å lytte, både på livesendinger og podcast Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Navnvalget var kult, "Misjonen", regner med at vi kommer til å få servert noe som er rimelig likt "Kommisjonen" selv om dette ikke er helt kjent ennå. Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 "Misjonen" skal podcastes! Fikk det bekreftet pr mail av programredaktør Jørn Johansen i P4! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Selv om jeg regnet det som mer eller en selvfølge er det deilig å få det bekreftet. Fredag 10-12 er ikke det mest idielle tidspunktet, dersom man jobber eller går på skole, men da har man noe å høre på hver helg. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jubla godt i traktoren i dag då eg høyrte nyheiten på P4. Blir bra! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 "Misjonen" skal podcastes! Fikk det bekreftet pr mail av programredaktør Jørn Johansen i P4! Nice! Takk. Dette blir bra. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dette må være den beste nyheten jeg har fått på lenge. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. august 2008 Forfatter Del Skrevet 17. august 2008 Under en uke igjen nå, kan knapt vente til jeg kommer hjem fra skolen på fredag og laster ned podcasten Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://www.p4.no/lyttesenter/podcast.ashx?pid=330 :=) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hørte nettopp på podcasten nettopp. Skuffende, syntes jeg. Promoene var mye bedre. Dette her var bare blabbing. Smilte kanskje en gang, men det var også det. Jeg jobber skift, så annenhver fredag har jeg fri, så hørte ikke på de i dag. Hadde nok vært annerledes om jeg hadde hørt de live. Programmet overgår gjennomsnittsprogrammene til P4 - så absolutt. Jeg savner når de/Atle hisser seg opp. Ikke trønderopphissing (han derre fra P3...), men, ja... Mangler kanskje litt engasjement. Det er veldig sunn humor dette her. Veldig renslig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Klart tilpasset P4-formatet, dvs. med korte radiostikk. De har to timer sendetid, men når P4 har luket bort all musikk, nyheter og reklame står det kun igjen 35 minutter. Svakt. Friheten fra Kanal 24-dagene er borte... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hørte nettopp på podcasten nettopp. Skuffende, syntes jeg. Promoene var mye bedre. Dette her var bare blabbing. Smilte kanskje en gang, men det var også det. Jeg jobber skift, så annenhver fredag har jeg fri, så hørte ikke på de i dag. Hadde nok vært annerledes om jeg hadde hørt de live. Programmet overgår gjennomsnittsprogrammene til P4 - så absolutt. Jeg savner når de/Atle hisser seg opp. Ikke trønderopphissing (han derre fra P3...), men, ja... Mangler kanskje litt engasjement. Det er veldig sunn humor dette her. Veldig renslig. Den gangen Atle hisser seg opp over butikker og hvordan man skal klage til han som sitter bak og kassa lo jeg i strekk i flere minutter. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ja, det var utrolig morsomt.. Lo også godt da Johan fortalte om hunden til mora, som lå død oppi hunde-bagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå