Gå til innhold

Misjonen på P4

Anbefalte innlegg

Satt akkurat og hørte på P4 og plutselig dukker stemmene til Antonsen og Golden opp, jeg gjør et byks mot radioen, skrur opp lyden og får med meg nok til å høre at de kommer tilbake på lufta på P4 snart.

Dette blir fantastisk, tidenes radioprogram kommer tilbake :) Har alle podcastene på PC'en og hører igjenom de igjen og igjen, nytt stoff skal bli konge.

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en gledens dag! Jeg formelig hoppet i stolen da jeg leste det.. Regner med at de fortsetter sin spede satsning på podcast, men det betyr kanskje mindre penger i kassa for en komersiell kanal? .. Jeg kommer uansett til å lytte, både på livesendinger og podcast :thumbup:

Lenke til kommentar

Hørte nettopp på podcasten nettopp. Skuffende, syntes jeg. Promoene var mye bedre. Dette her var bare blabbing. Smilte kanskje en gang, men det var også det.

Jeg jobber skift, så annenhver fredag har jeg fri, så hørte ikke på de i dag. Hadde nok vært annerledes om jeg hadde hørt de live.

Programmet overgår gjennomsnittsprogrammene til P4 - så absolutt.

Jeg savner når de/Atle hisser seg opp. Ikke trønderopphissing (han derre fra P3...), men, ja... Mangler kanskje litt engasjement. Det er veldig sunn humor dette her. Veldig renslig.

Lenke til kommentar
Hørte nettopp på podcasten nettopp. Skuffende, syntes jeg. Promoene var mye bedre. Dette her var bare blabbing. Smilte kanskje en gang, men det var også det.

Jeg jobber skift, så annenhver fredag har jeg fri, så hørte ikke på de i dag. Hadde nok vært annerledes om jeg hadde hørt de live.

Programmet overgår gjennomsnittsprogrammene til P4 - så absolutt.

Jeg savner når de/Atle hisser seg opp. Ikke trønderopphissing (han derre fra P3...), men, ja... Mangler kanskje litt engasjement. Det er veldig sunn humor dette her. Veldig renslig.

Den gangen Atle hisser seg opp over butikker og hvordan man skal klage til han som sitter bak og kassa lo jeg i strekk i flere minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...