kake_fisk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg hadde Norton antivirus før som jeg var veldig fornøy med, men så gikk licensen min ut eller noe sånnt, så jeg bestemte meg for å laste ned AVG (Free Edition). Så etter et schedule scan idag, fikk jeg disse virusene: Men hvordan fjerner jeg de? Skal jeg bare trykke delete eller? Har hørt at det skal være en heal knapp, men kan ikke finne den.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 trykk på dem(marker dem) og trykk på delete. Når AVG automatisk merker en trojaner eller lignende popper det opp en advarsel, der får du valget Heal. Får denne selv mange ganger.. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Så hvis jeg trykker på delete fjener jeg viruset ikke bare filen? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja , jeg mener da det! Jeg har alltid gjort det slik iallefall. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Nei vent, det står 2 files infected| 2 files healed, 0 not healed. Så da kan jeg vell bare slette de fra virus vault og så er jeg ferdig? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei vent, det står 2 files infected| 2 files healed, 0 not healed.Så da kan jeg vell bare slette de fra virus vault og så er jeg ferdig? Ja det funker nok! Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hmm, tror det gikk bra, men avg ville sikkert ha cacha det opp igjen neste gang, hvis jeg gjorde noe galt (håper jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå