Socratex^ Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Heisann. Jobber med å lage meg et tastatur i rødt. Ferdig med looken, men det alle tastene funker ikke =/ skal "feilsøke" litt, og så legge ut bilder på hjemmesida mi! Se opp! deet er FETT! (Ferrarirødt ) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: _________________Varium et mutabile semper femina.- Mail meg når dere har funnet ut hva det betyr. et = og semper = alltid femina = kvinne sliter med å få oversatt Varium og mutabile..... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Har et i sølv-metallic :smile: Ser skikkelig stilig ut, måtte skrape litt maling der knappene skulle gå ned da men det fungerer fint nå :smile: Skal sette på noen kingsize leds som stikker opp av tastaturet (røde) Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 14. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2002 f***! Enkelte taster funker ikke..hva er galt? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Woman is always a changeable and capricious thing. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Socratex^, tok du ikke av fronten på tastaturet som skulle lakkes da eller? høres ut som du bare spraylakkerte hele tastaturet uten å ta av det du skulle lakkere først! Når jeg lakkerte mitt gamle keyboard tok jeg av "toppen" på det. Tok toppen med ut og lakka.. lot det tørke og bare satt den på igjen. Alt funker som før. Blei forresten veldig stygg lakkering ettersom jeg lakka ute i snøføyka i -5'C! Også grunna jeg ikke eller noe.. Bare rensa overflata litt med rødsprit, bærte alt ut, lakka på med farge. Tok med det inn for å tørke. Så lakka jeg over (uten å pusse først) med klarlakk ;-P Jaja, nå har dere oppskriften på hvordan det IKKE skal gjøres. Hahaha! Lenke til kommentar
eSik Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Varium et mutabile semper femina = Kvinnen er foranderlig og uforutsigbar Nok latin for idag :smile: Se litt på http://www.oc-tweaks.de for en skikkelig tastatur mod.. Forøvrig mye annet bra der :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå