Joachim_F Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Id Software har fortalt om deres kommende storspill, Rage. Les mer Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dette hørtes spennende ut. Og siden id's spill vanligvis blir bra, så tenker jeg at jeg kommer til å skaffe dette da det kommer ut : ) Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Slutten av 2009 - antagligvis en masse utsettelser. Det skal renne en masse bra spill i havet foer Rage endelig kommer ut Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Inkludert Duke Nukem Forever? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Slutten av 2009? Trodde først dette spillet var noe man kunne kose seg med i slutten av dette året Blir dette det første spillet med tech 5 motoren? Trodde den nesten var ferdig utvikla, så det var også litt nedtur å lese at nye wolfenstein kommer med tech 4. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Det jeg misliker mest er at de ikke fokuserer på Doom IV før de har gitt ut Rage, så for min del kunne de like gjerne ha gitt det ut i morra og "sagt seg enige i" at det kanskje trenger en patch eller to... Endret 4. august 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg