Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[Løst]Hvordan overtale pappa om ny telofon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude, se heller på HTC Touch Diamond, er "kulere" enn iPhone. iPhone er en oversized mp3-spiller med telefon og kamerafunksjon... Og jeg tør vedde pcen min på (sigg :p) at det finns flere programmer til WM6 enn til Mac OS for iPhone, og siden du har bruk for alle programmene sier du siden du er teknologi-frik så kjøper du heller Touch Diamond...

EDIT: Og ja, folkens, han er ikke gammel nok til å ha bruk for det som hverken iPhone eller Touch Diamond (eller noen smartphone) i det hele tatt tilbyr.. =gadgetfrik kulest på skolen

Endret av Seruka
Lenke til kommentar
Dude, se heller på HTC Touch Diamond, er "kulere" enn iPhone. iPhone er en oversized mp3-spiller med telefon og kamerafunksjon... Og jeg tør vedde pcen min på (sigg :p) at det finns flere programmer til WM6 enn til Mac OS for iPhone, og siden du har bruk for alle programmene sier du siden du er teknologi-frik så kjøper du heller Touch Diamond...

EDIT: Og ja, folkens, han er ikke gammel nok til å ha bruk for det som hverken iPhone eller Touch Diamond (eller noen smartphone) i det hele tatt tilbyr.. =gadgetfrik kulest på skolen

Jeg har aldri helt skjønt det der.. For å være den "kuleste" på skolen, må man ha noe "alle" andre har. Man blir ikke akkurat unik av det..

Lenke til kommentar

for det første så mente jeg ikke å være frekk i den forrige posten, men med alle funksjonene på smarttelefoner så kan jeg love deg at du bruker maks 20% av de. Men uansett så er det mange som har gitt ganske greie tips til nå. Ikke spør her, prøv heller de som er sagt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Du skjønner vel at poenget er ikke at faren ikke liker den spesifikke telefonen, men heller sier nei på grunn av prisen?

Lenke til kommentar
Begynner å få mamma på g nå..

fordi jeg har gjort så mye hjemme å sånt..

men faren min er iskald:(

Det er ikke noe magisk måte og få en far som mener noe er sløsing av penger til og bli enig i at det ikke er sløsing...

Det nytter ikke hva folk skriver.. Har han bestemt seg så har han bestemt seg..

Enten kjøper du bare telefonen bak ryggen på han, eller så maser du helt vilt i håp om at han ikke klikker mongo på deg og lar deg få Iphone.. Eller så lar du være og kjøpe den..

Lenke til kommentar
iPhone har så vidt jeg vet kamera, ja... Og jeg vet det, men jeg fulgte opp på noen andres post, og er enig, han sier selv at han har bruk for alle funksjonene på iPhone, og da svarer jeg bare.. Enkelt.

Litt merkelig å fremheve kamera som en av funskjonene, bare. Det kameraet burde forbigås i stillhet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...