Gammal Sokk Skrevet 18. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2003 Kan noen nevne vilke netbutikker som selger ECS bærbare maskiner? Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis jeg ikke har misforstått totalt (det er faktisk godt mulig... :oops: ), er ECS og Elitegroup det samme. www.multicom.no selger ihvertfall Elitegroup. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 Hvis jeg ikke har misforstått totalt (det er faktisk godt mulig... :oops: ), er ECS og Elitegroup det samme. www.multicom.no selger ihvertfall Elitegroup. Jupp... ser slik ut... begge lager hvertfall i-Buddie. Da fant jeg det jeg letet etter... takker! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 www.pcmax.no som holder til i Oslo selger også ECS, og det til en billigere pris. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2003 ecs green 732 fåes bare som p4/celeron og det er denne det er verdt å satse på om du har tenkt å bruke maskina til spill/3d... pcmax.no er mye billigere enn multicom, ca. 3000,- rimeligere der for testvinneren fra dinside.no enn hos multicom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå