Joachim_F Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Blizzard forsikrer World of Warcraft-spillere om at de får spille Wrath of the Lich King i juleferien. Les mer Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay! Dasser rundt med en restodruid og en protwarr nå, blir morro å gå feral og fury* igjen, og faktisk kunne drepe ting *Warrioren er naturligvis en gnom, må sjekke hvordan det ser ut med 2 * 2h ^^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kjekt å endelig ha en "dato" å glede seg til. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hadde tenkt å spille AoC en stund (hvertfall til WAR kom) men kanskje det blir WoW igjen? Ser for meg noen timer i kø foran platekompaniet i Bogstadveien en kald vinterkveld igjen ja. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Høres bra ut dette her ja, gleder meg! Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay gleder meg da får jeg spille på huntern min da til level 80 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Oioi! Hadde tenkt å tilbringe jula med familie og venner, men det går jo ikke nå. Virtual reality forever homies, you know the deal! Endret 4. august 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Faber Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 haha, dette blir en kort jul me familyn:P og en lang en foran pc skjermen^^ Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jaja, er hjemme hver nyttårsaften med livredd hund. da blir det vel å se på fyrverkeriet med 4-5 andre fra thunderbluff igjen da hahaha Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Kjente et lite sug etter å spille WoW igjen da jeg så denne nyheten. Er chill å sitte i jula å spille Selv om jeg la opp for 1 år siden skal jeg teste ut Wotlk Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Crap det var den juleferien ødelagt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Selv var jeg 100% sikker på å spille WAR en periode, og selv om det skal testes, så tror jeg absolutt jeg holder meg til WoW. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hm. Dette vil nesten si at jeg må stenge aoc kontoen min. Venter fremdeles på mer content i aoc. Føler fort at det er lite igjen å oppleve. I WoW føler jeg at jeg har tusen ting jeg må ha gjort, selv etter flere år... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hmm, tenker dem slipper ut det her først, så SC2 og så D3. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Irony is wasted on idiots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg