vagfk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Er noen interessert i: Eirik Bakke © Martin Andresen © Marek Sapara Veigar Páll Gunnarsson © Raio Piiroja © Tore Reginiussen © Otto Fredriksson x2 Av gull har jeg: Alejandro Lago Børre Steenslid Nikolai Stokholm Olivier Occean Alexander Aas Veigar Pall Gunnarsson Alanzinho x2 Roy Miller Pape Pate Diouf Azar Karadas Helge Haugen Espen Søgård Haralddur Freyr Gudmundsson Bjørn Helge Riise Thorstein Helstad Marius Gullerud Tomas Jacobsen Knut Dørum Lillebakk Brian West x2 Øyvind Storflor Kenneth Udjus Jo Sondre Aas Rune Ertsås Er noen interessert? Bare by her eller ta kontakt på PM! :-) Det står © foran de jeg krever dyrt for. PS! Er veldig interessert i disse diamantene: Daniel Nannskog Jan Gunnar Solli Miika Koppinen Martin Fillo Fredrik Winsnes Daniel Berg Hestad Endret 7. august 2008 av vagfk Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Byr Gustaffson i gull og Eirik Bakke i diamant mot Tore Reginiussen i diamant.... Kansje.. Endret 4. august 2008 av super-vegi Lenke til kommentar
kortether Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 jeg byr Tommy Knarvik i gull og Eirik Bertheussen i vanelig mot A. Tettey i gull Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Super-Vegi: Nei, har Bakke Korthether: Tettey er byttet bort Noen andre som byr? ;D Endret 5. august 2008 av vagfk Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Byr Winsnes i diamant og Gustaffson i gull mot Reginiussen i diamant.. Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Byr Winsnes i diamant ogGustaffson i gull mot Reginiussen i diamant.. Du leder, men skal tenke litt på det ;-) Lenke til kommentar
96robert Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har Berg Hestad og Solli, byr du?? Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er noen interessert i: Eirik Bakke © Martin Andresen © Daniel Nannskog © Veigar Páll Gunnarsson © Raio Piiroja Runar Berg (han er kanskje byttet bort) Tore Reginiussen © Av gull har jeg: Håkon Opdal Alejandro Lago Børre Steenslid Alanzinho (Alan Carlos Gomes Da Costa) © Gardar Jóhannsson Er noen interessert? Bare by her eller ta kontakt på PM! :-) Det står © foran de jeg krever dyrt for. PS! Er veldig interessert i disse diamantene: Thomas Myhre (VELDIG) Jan Gunnar Solli Miika Koppinen Martin Fillo Fredrik Winsnes Daniel Berg Hestad Har Myhre Lenke til kommentar
sapari Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er noen interessert i: Eirik Bakke © Martin Andresen © Marek Sapara Veigar Páll Gunnarsson © Raio Piiroja © Tore Reginiussen © Otto Fredriksson x2 Av gull har jeg: Alejandro Lago Børre Steenslid Nikolai Stokholm Olivier Occean Alexander Aas Veigar Pall Gunnarsson Alanzinho x2 Roy Miller Pape Pate Diouf Azar Karadas Helge Haugen Espen Søgård Haralddur Freyr Gudmundsson Bjørn Helge Riise Thorstein Helstad Marius Gullerud Tomas Jacobsen Knut Dørum Lillebakk Brian West x2 Øyvind Storflor Kenneth Udjus Jo Sondre Aas Rune Ertsås Er noen interessert? Bare by her eller ta kontakt på PM! :-) Det står © foran de jeg krever dyrt for. PS! Er veldig interessert i disse diamantene: Daniel Nannskog Jan Gunnar Solli Miika Koppinen Martin Fillo Fredrik Winsnes Daniel Berg Hestad har martin fillo vist du er intrisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg