HDSoftware Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Heisan folkens. Jeg har en horisontal meny i toppen av en side. Når musemarkøren settes over menyen som skal en dropdown poppeopp. Hvordan får jeg til dette? Bruker Visual Studio 2008 og C# Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Heisan folkens. Jeg har en horisontal meny i toppen av en side. Når musemarkøren settes over menyen som skal en dropdown poppeopp. Hvordan får jeg til dette?Bruker Visual Studio 2008 og C# Denne hadde passet best inn i JavaScript/HTML forumet hvis du skal lage det selv. I .Net 2.0 kom <ASP:Menu> som virker som det du er ute etter. Hvis ikke finnes det hundrevis av tredjeparts komponenter for dette... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Heisan folkens. Jeg har en horisontal meny i toppen av en side. Når musemarkøren settes over menyen som skal en dropdown poppeopp. Hvordan får jeg til dette?Bruker Visual Studio 2008 og C# Denne hadde passet best inn i JavaScript/HTML forumet hvis du skal lage det selv. I .Net 2.0 kom <ASP:Menu> som virker som det du er ute etter. Hvis ikke finnes det hundrevis av tredjeparts komponenter for dette... Jeg har kikket på ASP, men får bare feil når jeg prøver å bruke EVAL på menyitems. Virker som at denne kunn kan jobbe mot XML eller SiteMap. Men ASP:Menu er egentlig akkurat hva jeg er ute etter. Den vil løse hele problemet mitt hvis jeg bare kan styre den fra SQL tabell i stedet for sitemap eller xml. Kan jo exportere fra sql til xml, men fy flate....... Sånt griseri tar jeg helst ikke i med ildtang engang Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Du kan jo legge inn verdiene "manuelt", med Items.Add() Man MÅ ikke databind'e hele tiden :-P Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hehe... Jeg vet om en som er veeeldig glad i databinding ^^ Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Du kan jo legge inn verdiene "manuelt", med Items.Add() Man MÅ ikke databind'e hele tiden :-P Hihi!! God ide ;-) Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Æsj! Det var ingen god ide alikevel. Menyen er inne i en repeater og har ingen knagger å hekte på. Hvorfor i all værden kan ikke en ASP:MENU kunne få info på samme måte som en repeater! For noe surr! Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Knagger? mnu1.Items.Add(new MenuItem(Text, ID)); Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 foreach(Knagg k in MyRepeater) ... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 foreach(Knagg k in MyRepeater) ... hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå